SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Nykles chief data officerem Publicis Le Pont

Adam Nykles, obecnie chief data officer w firmie Kindred, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.

Adam Nykles, w nowej roli, dołączy do Gabriela Zábušeka, chief technology officera w Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont. Obaj, ściśle współpracując z zespołem zarządzającym Publicis Le Pont oraz lokalnymi liderami i ekspertami w obszarze danych, będą tworzyć i rozwijać innowacyjne, efektywne i napędzane wiedzą analityczną rozwiązania dla klientów.

- Publicis Le Pont, chce być wiodącym partnerem swoich Klientów w procesie cyfrowej transformacji, dzięki szybkości i efektywności działania oraz koncentracji na doświadczeniach konsumentów. Umiejętne wykorzystanie wiedzy płynącej z danych jest niezbędnym warunkiem powodzenia naszej strategii budowania przewagi biznesowej klientów dzięki technologii i analityce. Nominacja Gabriela na stanowisko CTO na początku, a teraz Adama na stanowisko CDO Publicis Le Pont, to dla nas ogromne wzmocnienie na drodze do bycia liderem technologicznym - powiedział Konrad Dorabialski, współzarządzający Publicis Le Pont.

Gabriel Zábušek, chief technology officer Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont dodaje, że w ostatnich latach Publicis Groupe CEE z sukcesem rozwinęła bardzo mocne kompetencje analityczne na poszczególnych rynkach.

- Są one teraz dla nas kluczowym fundamentem, gdy skupiamy się na jeszcze mocniejszej integracji i spójności oferty technologicznej. W ten sposób, w świecie platform, możemy naszym Klientom otwierać nowe perspektywy wzrostu biznesu. Ogromne doświadczenie Adama w marketingu cyfrowym, to najlepsza gwarancja, że jesteśmy na właściwym kursie - dodał Gabriel Zábušek.

Adam Nykles ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu cyfrowego z różnych obszarów: mediów, platform programatycznych, AdTechu i MarTechu, a także Data i transformacji cyfrowej. Przez ostatnie trzy lata kierował Centrum Kompetencji Analitycznych i Technologicznych w czeskim biurze Publicis Groupe, współtworzącym obecnie platformę Publicis Le Pont. Zarządzał w tym czasie między innymi projektem CRM i Personalizacji na 40 rynkach, dla jednej z największych firm motoryzacyjnych na świecie oraz szeregiem innych projektów technologicznych w kategoriach: FCMG, telekomunikacji oraz motoryzacji.

 

Dołącz do dyskusji: Adam Nykles chief data officerem Publicis Le Pont

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ile belek i gwiazdek na pagonach?
odpowiedź
User
mike
To ile belek i gwiazdek będzie dla Pana Oficera na pagonach?
odpowiedź