SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Papis brand managerem MiniMini+ i teleTOON+

Agata Papis od października br. zostanie nowym brand managerem stacji MiniMini+ i teleTOON+/Hyper+. Zastąpi na tym stanowisku Urszulę Marzec, która odeszła z firmy.

Papis w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za budowanie strategii i realizację działań marketingowych dla obu marek.

Przez ostatnie półtora roku Agata Papis pracowała na stanowisku marketing executive w Universal Networks International Poland, gdzie odpowiadała ze sektor trade marketingu. Wcześniej związana była z Viacom International Media Networks (zajmowała się tam marketingiem kanałów Nickelodeon, Nick Jr. i Nickelodeon HD) i z agencją Delegata (obsługiwała kanały Jetix i Jetix Play, odpowiadała za wprowadzenie do Polski Disney Channel).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. średni udział MiniMini+ w rynku wyniósł 0,76 proc., a teleTOON+ - 0,21 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Agata Papis brand managerem MiniMini+ i teleTOON+

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gsm
A na tv.play.pl beda kanaly dostepne?
odpowiedź
User
Miś
go go Papi;-)
odpowiedź
User
kb
i dobrze marnowała się w Universalu!
odpowiedź