SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiedzialna za markę Twisto w Polsce i w Czechach

Agnieszka Jabłońska-Twaróg objęła nowe stanowisko marketing communications managera w fintechu Twisto.

Agnieszka Jabłońska-TwarógAgnieszka Jabłońska-Twaróg

Jabłońska-Twaróg jest związana z Twisto od 2019 r. Dotychczas jako dyrektor ds. komunikacji odpowiadała za PR i komunikację Twisto w Polsce. W tym czasie była odpowiedzialna za m.in. launch aplikacji i karty wielowalutowej Twisto na naszym rynku oraz realizację dwóch edycji największego badania UX dla e-commerce w Polsce - Koszyk roku.

Wraz z objęciem stanowiska International marketing communications managera, Agnieszka Jabłońska-Twaróg stanęła na czele międzynarodowego zespołu i odpowiada za brand, social media, działania z influencerami i PR Twisto w Polsce i w Czechach.

Wcześniej w Clear Communication Group

Agnieszka Jabłońska-Twaróg przeszła do do Twisto przeszła z agencji Clear Communication Group. Jako partner zarządzający (od sierpnia 2015 r.) zarządzała bieżącymi projektami agencji i pozyskiwała nowych klientów. Prowadziła szkolenia medialne (m.in. dla Deloitte, Deloitte Digital, PKP Cargo, PKL) oraz wspierała klientów w zakresie doradztwa w komunikacji kryzysowej.

Wcześniej pełniła funkcję rzecznika prasowego i dyrektora Biura Ministra w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przez ponad dwa lata była związana z telewizją Polsat, gdzie prowadziła serwisy informacyjne Polsat News oraz „Biznes Informacje” i program publicystyczny „Kto ma rację” w Polsat Biznes. Przez blisko dwa lata pracowała również jako dziennikarka ekonomiczna w „Pulsie Biznesu”. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. w telewizji TVN24. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Joanna Kasiedczak w Twisto

Pod koniec 2020 r. do zespołu Twisto dołączyła również Joanna Kasiedczak, która odpowiada m.in. za działania PR i social media w Polsce.

Doświadczenie zdobywała m.in. w agencji marketingowej MBridge – Marketing Expert, w której jako PR Specialist była odpowiedzialna za komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Wcześniej przez blisko 2 lata realizowała działania z zakresu PR dla podmiotów finansowych m.in. Wonga, Santander Consumer Bank oraz KIR. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Twisto to fintech działający w branży "Buy Now, Pay Later". Oferuje wygodną aplikację do  codziennych płatności, która umożliwia bezpłatne przesunięcie płatności za dowolny zakup do 45 dni oraz podzielenie płatności na 3 raty za 0 zł. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r., jego partnerem strategicznym w Polsce jest ING Bank Śląski.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiedzialna za markę Twisto w Polsce i w Czechach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl