SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka Alax z pierwszą od dekady kampanią telewizyjną (wideo)

Wystartowała pierwsza od ponad dekady kampania marki Alax - leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol w Poznaniu.

Billboard sponsorski pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz serwisach VOD i będzie emitowany do końca czerwca.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku leku Alax oraz utrwalenie jego głównego atrybutu - naturalnego, ziołowego składu (lek zawiera m.in. sproszkowany sok z liści aloesu oraz wyciąg suchy z kory kruszyny).

Alax wraca z kampanią reklamową

- Ze zrealizowanych przez nas badań konsumenckich wynika, że pomimo braku szerszego wsparcia reklamowego marka Alax jest wśród Polek dobrze rozpoznawalna i kojarzona z bezpiecznym, godnym zaufania, polskim produktem - mówi Greta Krzyżek-Malska, kierownik działu marketingu Herbapolu Poznań S.A. – Mamy nadzieję, że odświeżenie wizerunku marki i przypomnienie o niej konsumentkom w ramach kampanii 360 stopni dla marki  wpłynie na jeszcze lepszą pozycję tego produktu na rynku - dodaje menadżerka.

Spot do kampanii przygotowało studio produkcyjne Artcore. Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który współpracuje z marketerem na stałe. 

Dołącz do dyskusji: Marka Alax z pierwszą od dekady kampanią telewizyjną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl