SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro z nową kampanią chce dotrzeć do młodych (wideo)

Allegro ruszyło z nową kampanią, którą chce dotrzeć do młodych odbiorców. W projekt zaangażowano influencerkę Edytę Zając oraz fotografkę Martę Wojtal i stylistkę influencerkę Magdę Jagnicką. Działania realizuje agencja Ogilvy Polska.

Najnowsza kampania Allegro poświęcona jest modzie. - Przy tworzeniu komunikacji dla młodszych pokoleń ważne jest nie tylko dotarcie tam, gdzie spędzają większość czasu, czyli do digitalu. Równie ważne jest wybranie obszarów, które są im szczególnie bliskie. Stąd wspólne podejście do kategorii mody Allegro i zaangażowanych w kampanię influencerów. Dla osób od 18. do 30. roku życia moda jest pierwszą rozpatrywana kategorią, jeżeli chodzi o zakupy na Allegro, na dodatek niemal co 4. przedstawiciel Gen Z podejmuje decyzję zakupową na podstawie opinii twórców internetowych. Połączenie tych elementów stało się dla nas oczywistym sposobem komunikacji skierowanej do młodych – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy Polska.

Wykorzystane w kampanii filmy opowiadają historię sesji fotograficznej, podczas której bohaterki dzielą się informacjami o modzie, okazjach i sprawdzonych markach na Allegro.

- Zależy nam na wzmocnieniu wizerunku kategorii wśród osób młodych oraz pokazaniu im, że Allegro to również markowa modowa. W projekt zaangażowaliśmy znaną polską influencerkę Edytę Zając oraz fotografkę Martę Wojtal i stylistkę influencerkę Magdę Jagnicką - mówi Justyna Kulpa, brand management expert, Allegro.

Poza rozpoczęciem działań obejmujących YouTube i displaye, Allegro podjęło współpracę z influencerami, poszerzając zasięg kampanii wśród grupy docelowej.

 

Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, a Juice za montaż dźwięku. Zakupem mediów display zajął się Starcom.

Dołącz do dyskusji: Allegro z nową kampanią chce dotrzeć do młodych (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pit
Czy naprawdę ktokolwiek w realnym świecie mówi aLLegro z tym naciskiem na podwójne L jak oni usilnie powtarzają w reklamach?
0 0
odpowiedź
User
hmm
Czy naprawdę ktokolwiek w realnym świecie mówi aLLegro z tym naciskiem na podwójne L jak oni usilnie powtarzają w reklamach?
tak
0 0
odpowiedź
User
zz
Czy naprawdę ktokolwiek w realnym świecie mówi aLLegro z tym naciskiem na podwójne L jak oni usilnie powtarzają w reklamach?
tak

to chyba w poznaniu tylko
0 0
odpowiedź