SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Allegro ze świąteczną reklamą o uprzedzeniach. “Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze”

Pod hasłem “Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” ruszyła świąteczna kampania reklamowa platformy e-commerce Allegro. Tak jak w roku ubiegłym, kreację przygotowała agencja Ogilvy, a przy kampanii pracowały też Starcom, Moon Films, Hand Made, Televisor i Juice.

Article

Głównym elementem bożonarodzeniowej kampanii Allegro “Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” jest spot, który niesie przesłanie, by nie kierować się uprzedzeniami w ocenie innych osób.

W filmie zobaczyć można młodą parę, której związek nie spotyka się początkowo z akceptacją ojca dziewczyny. Jednak sytuacja zmienia się, gdy ojciec dostrzega prawdziwe oblicze chłopaka (pracującego w tym samym szpitalu na oddziale dziecięcym) i przestaje kierować się wyłącznie pierwszym wrażeniem i własnymi uprzedzeniami.

W filmie świątecznym Allegro wykorzystany został współczesny cover znanego utworu „Never Ending Story”. Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, reżyserowi znanemu m.in. z filmu “Dear Daddy”.

“Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” w reklamie świątecznej Allegro

- Już kilka razy, w okresie świąt, udało nam się wzruszyć Polaków. Podobnie jak w poprzednich latach zależało nam na tym, żeby za emocjonującą opowieścią kryło się jeszcze coś ważnego. Właśnie dlatego, wspólnie z naszą agencją kreatywną Ogilvy, szukaliśmy historii, która opowie o tym, co nas łączy i co sprawia, że w święta możemy być naprawdę razem. Jak pokaże nasza historia, nie warto oceniać książki po okładce. Można się pięknie różnić, a chęć poznania drugiej strony i dostrzeżenie jej piękna, nawet jeśli nie wszystko nas łączy, jest najważniejszą wartością - komentuje Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand management specialist w Allegro.

Dwuminutowy spot można zobaczyć od 1 grudnia na YouTubie. Krótsza, 60-sekundowa, wersja emitowana będzie w telewizji od 6 grudnia.

Główna idea “Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została wykorzystana w kilkunastu filmach produktowych oraz spocie wizerunkowym, a także w kampanii w mediach społecznościowych.

Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję filmów powstałych na potrzeby kampanii odpowiadało Moon Films, za kampanię w mediach społecznościowych – agencja Hand Made, za postprodukcję - Televisor, a za montaż dźwięku - Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.

Allegro stawiało w reklamach świątecznym na emocje

W ubiegłym roku świąteczna kampania Allegro opowiadała o tym, jak to prezenty mogą być idealnym pretekstem do wspólnie spędzonego czasu. Dlatego też wszystkie dostępne w ofercie świątecznej Allegro rzeczy zostały przeliczone na ilość czasu, jaką można dzięki nim spędzić z bliskimi.  W ramach akcji powstał kalkulator świąteczny, który proponował idealnie dobrane prezenty oraz klip "Wspólna chwila" , który nagrali Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski.

Zasięg kampanii w ubiegłym roku obejmował także social media i podcasty u znanych twórców (Joanna Okuniewska, Słuchowsko, Karolina Sobańska, Dwóch Typów Podcast, Rock i Borys czy Kolega Ignacy).

Kampania pod hasłem „Najważniejszy jest czas z bliskimi” została oceniona przez ekspertów na łamach Wirtualnemedia.pl jako poprawna, choć nie bazująca tak mocno na emocjach jak słynny film „English for beginners. Czego szukasz w Święta?” z 2016 roku. Zdaniem specjalistów, Allegro dawało konsumentom konkretne wsparcie, które w obecnych czasach może być przez nich bardziej pożądana niż miłe, lecz w sumie nie do końca potrzebne romansowanie świątecznej atmosfery.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allegro ze świąteczną reklamą o uprzedzeniach. “Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kazik
Reklama ma tyle wspólnego ze świętami, co ja z mercedesami
odpowiedź
User
insert update delete
Nowoczesne obiektowe prawa dostepu licencji oodbms i odbc dba dblink - oferowana inzyniera i szkukana ornety
odpowiedź
User
Merida W
Największe uprzedzenia ma pis w stosunku do kobiet, osób o innej orientacji no i Polaków...
odpowiedź