SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika

Ruszyła kampania reklamowa systemu płatności mobilnych Blik. Akcję, realizowaną na nośnikach cyfrowych firmy AMS, zakupiła agencja mediowa Spark Foundry w modelu programatycznym.

Kampania została zaplanowana przy użyciu autorskiego narzędzia AMS, które łączy funkcjonalności adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej. Klient wraz z agencją sami definiują parametry kampanii, wybierają nośniki i wgrywają kreację, która jest jedynie weryfikowana przez zespół AMS. W narzędziu oprócz możliwości zakupu powierzchni dostępne są również bieżące statystyki kampanii.

AMS podkreśla, że Blik i Spark Foundry jako pierwsi w Polsce wykorzystują tę platformę.

- Cieszymy się, że możemy wyznaczać ścieżki rozwoju na rynku digital out-of-home w Polsce. Obserwujemy, co dzieje się na bardziej zaawansowanych rynkach i sprawdzone tam rozwiązania chcemy wprowadzać także u nas. Inspirujemy się światem cyfrowym i adaptujemy również modele z rynku internetowego, do którego coraz bardziej można zaliczać nasze nośniki digitalowe - komentuje Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS.

- Przygotowując się do zmiany modelu sprzedaży naszej oferty digital OOH, stworzyliśmy narzędzie, którego produkcyjnie używamy już od dłuższego czasu. Stabilność rozwiązania i jego zadowalające wyniki sprawiły, że uznaliśmy, iż jesteśmy gotowi na pierwszą kampanię, którą obsłużymy w modelu programatycznym - dodaje.

Kampania zaczęła się 6 grudnia, potrwa do 23 grudnia. Obejmuje osiem nośników digital cityscreen w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. To część prowadzonej od miesiąca akcji z Tomaszem Kotem w roli głównej.

- Programmatic stał się dominującym modelem zakupu kampanii typu display w reklamie online. Swoją popularność zawdzięcza takim cechom jak elastyczność, wygoda i szybkość działania. Dokładnie w ten sam sposób można scharakteryzować nośniki digital out-of-home, które dają ogromne możliwości reklamodawcom. Połączenie rozwiązań znanych z reklamy online z jakościowymi ekranami, znajdującymi się w kluczowych punktach poszczególnych miast to główne założenie realizowanej obecnie kampanii BLIKA - mówi Małgorzata Kuczyńska ze Spark Foundry.

Dołącz do dyskusji: AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Harry
Doswiadczalnie zdelegalizowac na rok. Nikt nie bedzie tesknil.
odpowiedź
User
ciekawy
kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić
odpowiedź
User
Cwany
kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić

Może to była prasa cyfrowa ;)
odpowiedź