SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy z celebrytami na abonament. To nowy projekt byłych menedżerów LTTM i Hype Me

Związani przez wiele lat z LTTM i TalentMedia Lidija Vukić i Krystian Botko oraz Mikołaj Czajkowski, były CEO i założyciel Hype Me, założyli firmę Anystar, która oferuje klientom reklamę z celebrytami na abonament - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracują m.in. z Michałem Koterskim, Krzysztofem Ibiszem, Jasiem Kapelą czy Bożydarem Iwanowem.

Anystar zajmuje się tworzeniem i obsługą kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, Google Ads oraz TikToku z wykorzystaniem wizerunku celebrytów lub powszechnie znanych twórców internetowych.

Kampanie tworzone są na jej koncie reklamowym, a o uzyskiwanych wynikach klient dowiaduje się z cotygodniowych raportów wysyłanych drogą mailową. W ramach usługi reklamodawca ma dostęp do konsultacji ze specjalistą marketingu internetowego (częstotliwość spotkań zależna od wybranego pakietu). Od momentu opłacenia usługi do startu kampanii mija ok. 10 dni.

Reklamodawcy mają do wyboru cztery pakiety:

Pakiet Minimum obejmuje zamiast reklamy wideo, wykorzystanie zdjęcia z celebrytą lub twórcą internetowym. Klient ma zagwarantowane 25 tys. wyświetleń za 750 zł netto miesięcznie. Umowa zawierana jest na minimum 3 miesiące.
Cena dotyczy kosztu mediów i nie dotyczy zakupu reklamy z celebrytą lub twórcą internetowym.

Pakiet Starter (gwarantuje do 50 000 wyświetleń reklamy klienta) kosztuje od 1490 zł netto miesięcznie, pakiet Standard (do 100 tys. wyświetleń reklamy) daje klientowi scenariusz na reklamę celebrytą oraz wsparcie specjalisty marketingu. Kosztuje od 2990 zł miesięcznie.

Najdroższy jest pakiet Premium, w ramach którego firma gwarantuje do 300 tys. wyświetleń. Reklamodawca w cenie od 4990 zł miesięcznie otrzymuje reklamę z wyselekcjonowanym i powszechnie znanym celebrytą.

 

Ibisz, Cyrwus, Iwanow, Kupicha i inni

Wśród znanych osób, które Anystar wskazuje na swojej stronie internetowej są m.in. Krzysztof Ibisz, Beata Sadowska, Michał Koterski, Bożydar Iwanow, Piotr Kupicha, Jerzy Kryszak, Jaś Kapela czy Olga Bończyk.

Jako przykłady zrealizowanych kampanii Anystar wskazuje m.in. kampanię marki Izodom z udziałem Krzysztofa Ibisza oraz promocję warszawskiej kancelarii Lega Artis, w której wystąpił aktor Piotr Cyrwus.

 

 

Krystian Botko w trakcie swojej zawodowej kariery zarządzał między innymi marką Tiger oraz pracował w Google, gdzie doradzał największym biznesom jak rozwijać sprzedaż dzięki komunikacji na YouTube. W 2015 roku założył dedykowaną platformie YouTube agencję TalentMedia, która w 2019 roku przejęła sieci partnerskie LifeTube, Gamellon oraz agencję marketingu gamingowego Gameset. W wyniku tego powstała LTTM - grupa świadcząca usługi influencer marketingu. W 2020 r. Botko odszedł z funkcji prezesa LTTM.

Lidija Vukić z branżą sprzedaży i marketingową związana jest od kilkunastu lat, w tym od ponad osiem lat z branżą influencer marketingu. Pracowała dla największego MCN (sieć partnerska) w Europie – Divimove w Berlinie. W 2015 roku wraz z Krystianem Botko założyła dedykowaną platformie YouTube agencję TalentMedia.

Z kolei Mikołaj Czajkowski jest założycielem platformy Hype Me ułatwiającej kontakt fanów z celebrytami oraz twórcami internetowymi.

Dołącz do dyskusji: Reklamy z celebrytami na abonament. To nowy projekt byłych menedżerów LTTM i Hype Me

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jener
Brakuje mi informacji o konkurencyjnym projekcie Jarka Kuźniara Funwish, albo jakiejkolwiek innej, przecież jest już 9 stycznia, a wciąż nie ma żadnej wiadomości na temat Tesli mediów, którego redakcja hołubi jak skarb narodowy.
odpowiedź
User
Jj
Nikomu niepotrzebne. Scam jakich pełno. Pozdrowienia od celebrytow, indahashe, kampanie szkodliwych produktow i inne. Ile mozna pompowac ten balonik influencerow?
odpowiedź
User
X
Nie maja co ze soba zrobic odkad sie ulotnili z LTTM to wymyslaja takie glupoty. Ten rynek na szczescie zdycha i nikt nie bierze powaznie celebrytow-nierobów szkodnikow
odpowiedź