SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"

Właśnie rusza kampania społeczna „Raka da się odkrakać" przygotowana wspólnie przez Fundację Herosi, Punchline Agency i Bagatela Studio. Twarzą kampanii jest siatkarz Andrzej Wrona.

Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że otrzymają diagnozę: nowotwór. Tymczasem aż 80% zachorowań da się wyleczyć. A im wcześniejsza diagnoza, tym większe szanse.

Kampania „Raka da się odkrakać" oprócz uświadomienia jak ważna jest profilaktyka badań onkologicznych zachęca też do zakupu charytatywnego kalendarza z siatkarzami reprezentacji Polski i podopiecznymi Fundacji Herosi.

Dochód ze sprzedaży kalendarza wspomoże dofinansować nowoczesne terapie onkologiczne.

Autorem zdjęć do kalendarza jest Daniel Raczyński. Za koncepcję kreatywną i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency.

Dołącz do dyskusji: Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl