SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anita Tomasik brand managerem Radia ZET

Anita Tomasik dołączyła do zespołu działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET.

Anita Tomasik; fot. Radio ZETAnita Tomasik; fot. Radio ZET

Tomasik w spółce będzie odpowiedzialna m.in. za współtworzenie kampanii reklamowych dla stacji, nadzór nad realizacją projektów marketingowych, a także współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Anita Tomasik z branżą komunikacji marketingowej jest związana od 2011 roku. W latach 2012-2014 pracowała w TVN Media, a w 2014-2016 w biurze reklamy Telewizji Polskiej. W każdej ze stacji była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych oraz komercjalizację ofert programowych stacji.

Ostatnie 5 lat pracowała w agencji marketingowej Mediasplit na stanowisku project managera, realizując szereg kampanii mediowych i reklamowych. Była także producentem wydarzeń komercyjnych oraz branżowych m.in.: Zjazdu Rynku Reklamy czy Regat Reklamy.

Udział Radia ZET pod względem słuchania w okresie od grudnia 2021 roku do lutego 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 14,1 proc.

Dołącz do dyskusji: Anita Tomasik brand managerem Radia ZET

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O Magdalena
Kobiety zajmują coraz wyższe stanowiska że panowie powinni im buty czyścić. Szkoda tylko że tak mało kobiet decyduje się zajmowanie takich stanowisk czy nawet czasami po studiuch wybierają sprzątanie,, prace w ochronie czy pracę na kasie w markecie
odpowiedź
User
Adam K
Anita! Super sprawa! Do boju! :D
odpowiedź
User
sławek
brand czego? klozetu?
odpowiedź