SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Answear w nowej kampanii pokazuje, że inspiruje nie tylko modą (wideo)

Internetowy sklep multibrandowa Answear.com rozpoczyna pod hasłem "Lifespiration starts here" nową kampanię, będącą częścią odświeżonej strategii marki. Pokazuje w niej, że inspiruje nie tylko modą.

W filmie reżyserowanym przez Monikę Kmitę, obok aktorek, występują autentyczne bohaterki, które przedstawiają swoją osobowość.

Na ekranie pojawia się między innymi Izabela Sopalska-Rybak, trenerka, działaczka społeczna, prezeska Fundacji Kulawa Warszawa oraz zawodniczka  Warszawskiej Drużyny Rugby na Wózkach Four Kings.

Spot przedstawia również sylwetkę Bożeny Wydrowskiej, artystki wizualnej, perfomerki i choreografki. Sceny walki powstały z udziałem Sashy Sidorenko, polskiej i ukraińskiej pięściarki zawodowej, mistrzyni Ukrainy i zawodowej mistrzyni Europy w boksie.

Kampania odsłania nowe karty w ramach wdrożenia strategii "Lifespiration starts here", która zapoczątkowana została poprzez wprowadzenie do sprzedaży kolekcji answear.LAB Girl Power - stworzonej przez kobiety i dla kobiet, będącej manifestem żeńskiej siły i odwagi.

Kampanii towarzyszy międzynarodowy konkurs Lifespiration starts here, w którym każdy może podzielić się inspirującymi zdjęciami i materiałami video za pośrednictwem Instagrama – nagrodą główną jest 5000 zł.

Strategia sklepu będzie opierała się również na rozszerzeniu oferty produktowej o szeroko pojęty „lifestyle”.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (display). Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Feeders, za zakup tv na rynku polskim i części rynków europejskich: OMD, natomiast działania komunikacyjne realizuje Havas PR. Spot wyprodukował Film Reaktor, zdjęcia zrealizował Nikodem Marek. Film został zrealizowany w Warszawie (m.in. w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie i Pałacu Kultury i Nauki). Utwór muzyczny użyty w filmie to Celeste - Stop this flame.

Answear.com w pierwszej połowie br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 55,6 proc. do 269,6 mln zł i zysku netto z 2,52 do 8,76 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Answear w nowej kampanii pokazuje, że inspiruje nie tylko modą (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl