SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aplan Media i Horyzont N10 zajmą się kampanią dla Instytutu Psychiatrii

Agencje Aplan Media i Horyzont N10 wygrały przetarg Instytutu Psychiatrii dotyczący kampanii o zapobieganiu samobójstwom wśród dzieci i młodzieży - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Instytut Psychiatrii i Neurologii szukał agencji do kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej zapobiegania samobójstwom wśród dzieci i młodzieży.

Postępowanie było podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczyła przygotowania scenariusza spotu informacyjno-edukacyjnego dotyczącego zapobiegania samobójstwom wśród dzieci i młodzieży, druga - przygotowania spotu zgodnie z określonym scenariuszem.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 11 ofert. W części pierwszej wybrano Aplan Media, w drugiej - Horyzont N10. Łączny budżet na kampanię wynosi 200 tys. zł netto.

Instytut wymagał, by w głównym założeniu scenariusz pokazywał problem, ale także możliwości pomocowe. Nie może w żaden sposób pokazywać lub nawiązywać do metod popełniania samobójstwa. Powinien być skupiony na kwestii zapobiegania zachowaniom samobójczym wśród dzieci i młodzieży. Może trwać maksymalnie 60 sek.

Spot ten ma być emitowany głównie w social mediach.

Dołącz do dyskusji: Aplan Media i Horyzont N10 zajmą się kampanią dla Instytutu Psychiatrii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Psycholog
Twór agencyjny „wygrywa” koncepcję za 4800zl netto i deklaruje czas realizacji 1 dzień. Wyjdzie kolejny badziew, bez żadnych konsultacji specjalistów bo nie ma na to pieniędzy ani czasu. Przyniesie więcej złego niż dobrego.
odpowiedź