SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki

Udostępniona 30 maja nowa aplikacja mobilna sieci Biedronka została pobrana dotąd trzy mln razy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów Biedronki instalowało ją na swoich smartfonach.

- Aplikacja powstała po to, by klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znalazły się potrzebne im produkty w niskich cenach. Pierwsze tygodnie funkcjonowania aplikacji pokazały, że ten cel udaje się realizować. Klienci najchętniej sięgają po produkty objęte promocjami – mówi Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji sieci Biedronka

Klienci Biedronki, którzy zainstalowali aplikację, korzystają z niej średnio trzy lub cztery razy w tygodniu. W ostatnich tygodniach prawie 93 proc. klientów używających aplikacji odwiedziło sklep w celu dokonania zakupów, w tym zakupu produktów oferowanych im w specjalnych, niższych cenach.

Klienci korzystają z aplikacji na wielu etapach procesu zakupowego; planując swoje zakupy w oparciu o promocje, w czasie zakupów – sprawdzając ceny produktów, przy kasie – skanując kartę, jak i po zakupach – sprawdzając swoje transakcje.

Sieć podaje, że jej klienci zaoszczędzili od maja do dziś ponad 250 mln zł, korzystając z narzędzia Shakeomat. Pozwala ono na dostęp do produktów w specjalnych cenach, dobieranych indywidualnie pod konkretnego klienta.

Klienci posługujący się aplikacją najczęściej sięgali po oferowane im w specjalnych cenach produkty takie jak:
ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
ser żółty plastry Królewski 135 g
papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
parówki Berlinki 300 g
tuńczyk w kawałkach mix Marinero
świeży filet z piersi kurczaka
ser mozzarella Sotille Gusto
deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
pizza kurczak i pieczarki Donatello
krem Nutella.

Jak działa aplikacja Biedronki?

Aplikacja pozwala na korzystanie z Mojej Biedronki - wystarczy wpisać numer telefonu, by dodać wirtualną kartę programu do aplikacji. Znajduje się tam kod obrazkowy do skanowania przy sklepowej kasie. Osoby nie posiadające dotąd plastikowej karty Moja Biedronka mogą dzięki aplikacji założyć nowe konto w tym programie.

W aplikacji znajdziemy też oferty promocyjne dostępne w Biedronce. Pozwala na wybranie sklepu sieci z listy i oznaczenie go jako „Mój sklep”. Dzięki temu np. przy produktach wybranych z gazetki widzimy ich dostępność w wybranym przez nas sklepie.

Aplikacja Biedronki pozwala też sprawdzić cen produktu "Skaner cen" zgodnie z nazwą pozwala na sprawdzenie ceny produktu i umożliwiać płacenie Blikiem bez kodu. W aplikacji znajdziemy też paragony z poprzednich zakupów, które zrobiliśmy korzystając z Mojej Biedronki.

Program lojalnościowy Moja Biedronka ma obecnie ponad 11,8 miliona aktywnych użytkowników.

W 2021 r. sieć Biedronka zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135.

Dołącz do dyskusji: Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Te parówki berlinki zrobione specjalnie dla biedry, to jedna z najgorszych rzeczy jakie jadłem
odpowiedź
User
Majkii
Apka jest spoko, shekomat potrafi czasami cos wyrzucić fajnego, na plus skaner cen i sprawdzanie jego dostępności w sklepie oraz wirtualne paragony i karta, raczej nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o apke.
odpowiedź
User
Gość
Apka jest spoko, shekomat potrafi czasami cos wyrzucić fajnego, na plus skaner cen i sprawdzanie jego dostępności w sklepie oraz wirtualne paragony i karta, raczej nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o apke.

Niestety jest jedna poważna wada, nie widać karty w trybie ciemnym, aby zeskanować, trzeba go wyłączyć.
odpowiedź