SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa reklama Apple Watch pokazuje, jak zegarek może uratować życie

Najnowsza reklama Apple Watch demonstruje, jak zegarek tej marki może uratować życie w nagłych sytuacjach. Wykorzystano w niej autentyczne rozmowy z numerem alarmowym.

Najnowsza reklama zegarka Apple Watch wykorzystuje rzeczywiste połączenia pod numer alarmowy 911, aby zademonstrować, w jaki sposób produkt może pomóc uratować życie w nagłych wypadkach.

Pani o imieniu Amanda jest uwięziona w wywróconym samochodzie otoczonym podnoszącą się wodą. Rolnik Jim spadł z wysokości 21 stóp z drabiny, a Jason został zdmuchnięty na otwarty ocean przez silne wiatry.

Każda z ich historii, opowiedziana na podstawie rzeczywistych nagrań z ich rozmów pod numer 911, przeplata się w ciągu 60 sekund. Ogarnięty paniką charakter ich rozmów jest zestawiony z dziwnie uspokajającym, prostym obrazom morza, lasu, pokrytej mgłą pustej autostrady i wiejskiej farmy.

Z kolei reklama w social mediach opowiada historię Boba, kolarza górskiego, który stracił przytomność podczas jazdy. Jego zegarek Apple Watch automatycznie powiadomił służby ratunkowe o jego lokalizacji.

 

Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Apple Watch pokazuje, jak zegarek może uratować życie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl