SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowe "Baby Shark Dance". 10 mld wyświetleń na YouTube

"Baby Shark Dance" to pierwszy klip wideo w serwisie YouTube, któremu udało się przekroczyć barierę 10 mld wyświetleń.

Article

"Baby Shark Dance" to tak naprawdę druga wersja piosenki "Baby Shark", którą w 2015 r. na swoim kanale na YouTube umieściła firma edukacyjna Pinkfong z Korei Płd. Tamten utwór, z charakterystyczną frazą "doo doo doo doo doo doo", zaśpiewała 10-letnia wówczas koreańsko-amerykańska piosenkarka Hope Segoine.

Dopiero rok później na kanale Pinkfong pojawiła się wersja "Baby Shark Dance" i to właśnie ona zrobiła zawrotną karierę.

W listopadzie 2020 r. teledysk z dwójką dzieci wykonujących wiralowy taniec stał się najczęściej odtwarzanym materiałem w historii na YouTube, notując wówczas wynik 7,04 mld wyświetleń i wyprzedzając słynne "Despacito" Luisa Fonsiego.

Teraz "Baby Shark Dance" stał się pierwszym w historii klipem wideo na YouTube, który został wyświetlony 10 mld razy.

"Despacito", które jest aktualnie drugim najczęściej odtwarzanym wideo w należącym do Google serwisie, ma 7,7 mld wyświetleń. Kolejne pod tym względem klipy to "Johny Johny Yes Papa" (6,1 mld), "Shape of You" Eda Sheerana (5,6 mld) oraz "See You Again" Wiza Khalify z udziałem Charliego Putha (5,4 mld).

Dołącz do dyskusji: Rekordowe "Baby Shark Dance". 10 mld wyświetleń na YouTube

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TxT
Świadczy to tylko o postępującej infantylizacji społeczeństwa (żeby nie powiedzieć dosadnie)... no bo raczej same dzieciaki (to których adresowany jest ten poniekąd sympatyczny utwór) nie wyklikały 10 mld odsłon
odpowiedź
User
Moherokomuch
Świadczy to tylko o postępującej infantylizacji społeczeństwa (żeby nie powiedzieć dosadnie)... no bo raczej same dzieciaki (to których adresowany jest ten poniekąd sympatyczny utwór) nie wyklikały 10 mld odsłon

A czemu nie? Dzieciaki mają skłonność do wielokrotnego odtwarzania treści, tym bardziej piosenki, która trwa ok 2 minut. Wystarczy, że rodzic puści to na loopie min 10 razy do snu albo dla zabawy i pyk. Poza tym ponoć w wielu hotelach w częściach dla dzieci/bawialniach itd na całym świecie jest to też na loopie włączone przez telewizory itd. Także te 10mld się wyklikało z łatwością.
odpowiedź