SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Gospodarstwa Krajowego do obsługi mediowej wybrał Carat, odrzucił ofertę Sigma Bis

Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową jego kampanii wybierając do współpracy dom mediowy Carat Polska (dentsu Polska). W finale postępowania odrzucono ofertę agencji mediowej Sigma Bis - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

W trwającym od lutego br. przetargu BGK oferty złożyły cztery agencje: Arena Media Communications (Havas Media Group), Carat Polska (dentsu Polska), Sigma Bis (wspólna agencja PKN Orlen i PZU) oraz Media Group. Ta ostatnia agencja obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii BGK.

W finale przetargu najwięcej punktów zdobyła oferta Carat Polska - 85,19 pkt. Ofercie Arena Media przyznano 68 pkt., a oferta Media Group otrzymała 39,44 pkt. Nie oceniono oferty Sigma Bis odrzucając ją bez podania powodów tej decyzji.

BGK tym samym do współpracy wybrał Carat Polska.

Agencja ta zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii banku. Obsługa mediowa dotyczyć ma prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej i specjalistycznej, internetu, reklamy zewnętrznej, radia, telewizji.

Dodatkowo będzie odpowiadać za przygotowanie oraz realizację strategii promocji, przygotowanie media planu kampanii reklamowej, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu. Ponadto świadczyć będzie również usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych BGK jak również przeprowadzania, co najmniej dwa razy w roku kalendarzowym szkolenia dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.

Budżet to 20 mln zł netto

BGK podzielił przedmiot przetargu na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje realizację umowy od dnia podpisania umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia agencji w wysokości 10 mln zł netto (bez VAT). W ramach zamówienia objętego prawem opcji BGK przewiduje możliwość zlecenie dalszej realizacji umowy przez wybraną agencję za wynagrodzeniem w maksymalnej wysokości 10 mln zł netto. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2023 roku.

BGK jest w trakcie przetargu na agencję reklamową. Będzie z nią pracować dwa lata. Dotychczas obsługą mediową banku zajmuje się Media Group, który wygrał jego przetarg latem 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego do obsługi mediowej wybrał Carat, odrzucił ofertę Sigma Bis

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr Right
Sigma weg! i prawidłowo:-)
odpowiedź
User
sprawiedliwy
no I fajnie
odpowiedź