SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka ma pozostać sponsorem reprezentacji Polski. Współpracę z PZPN kończy producent Ustronianki

Sieć sklepów Biedronka ma przedłużyć umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Współpracę z PZPN po siedmiu latach kończy natomiast producent wody mineralnej Ustronianka. Ważą się losy dalszego partnerstwa z wypożyczalnią samochodów 99 rent. 

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, i PZPN podpisali tuż przed świętami bożonarodzeniowymi list intencyjny o dalszej współpracy. Jej szczegóły mają być przedmiotem dalszych ustaleń.

Do końca tego roku Biedronka ma status oficjalnego sponsora reprezentacji Polski. W ramach świadczeń sponsorskich sieć sklepów Jeronimo Martins wspiera pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadry młodzieżowe od lat 15 do 21. Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów. Logotyp Biedronki znajduje się też na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Biedronka ma status oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 roku.

Wokół sponsoringu drużyny koncentrowały się liczne kampanie marketingowe Biedronki w ramach platformy komunikacyjnej "Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową".

Koniec współpracy PZPN z Ustronianką

Umowy z PZPN nie przedłuży za to Ustronianka. Marka wody mineralnej sponsorowała reprezentację od 2015 roku. Na mocy umowy obowiązującej do końca grudnia, brand był widoczny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce oraz na tablicach sponsorskich podczas konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, a także an zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Butelki z wodą Ustronianki były widoczne na stołach w trakcie konferencji prasowych piłkarskiej reprezentacji Polski.

Niepewne są jeszcze losy przedłużenia umowy PZPN z wypożyczalnią samochodów 99rent - dowiadują się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. Firma, będąca od połowy 2014 roku partnerem drużyny narodowej, może umowy nie przedłużyć lub ograniczyć zakres sponsoringu.

Na obecnych warunkach, do końca roku może posługiwać się w komunikacji marketingowej tytułem oficjalnego partnera piłkarskiej reprezentacji Polski, logotypem kadry oraz wykorzystywać w działaniach marketingowych grupowy wizerunek piłkarzy reprezentacji.

Sponsorzy reprezentacji Polski

Kilka tygodni temu Wirtualnemedia.pl jako pierwsze poinformowały, że T-Mobile wycofuje się ze sponsoringu polskiej kadry piłkarskiej. Z naszych informacji wynika, że decyzja o nieprzedłużaniu sponsorowania reprezentacji Polski przez telekom zapadła jeszcze przed rozpoczęciem mistrzostw świata w Katarze. T-Mobile sponsorował polskich piłkarzy przez dwa lata.

Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji od 2015 roku jest Grupa Lotos, na początku 2018 roku przedłużyła umowę do końca 2022 roku (z uwzględnieniem wszystkich premii kontrakt był warty ok. 100 mln zł). Firma została w tym roku przejęta przez PKN Orlen, a w związku ze sprzedażą większości jej stacji paliwowych węgierskiemu koncernowi MOL marka Lotos może zniknąć z rynku (MOL już zapowiedział, że na kupionych stacjach wprowadzi własny szyld).

Z kolei w maju br. PZPN pozyskał sponsora strategicznego reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych, firmę logistyczną InPost. Umowę podpisano na minimum dwa lata, przy czym PZPN podkreślał, że to jego rekordowy kontrakt sponsorski z firmą prywatną.

W tym roku nowym sponsorem drużyny został też producent przekąsek Tarczyński, a oficjalnym partnerem - Inszury.pl

Status oficjalnych sponsorów drużyny mają jeszcze firma STS (współpraca została przedłużona na kolejne lata), marka napojów Oshee oraz sieć marketów budowlanych Leroy Merlin. Ranga oficjalnych partnerów przysługuje natomiast takim firmom jak AliorBank i Fakro (też przedłużono współpracę).

Dołącz do dyskusji: Biedronka ma pozostać sponsorem reprezentacji Polski. Współpracę z PZPN kończy producent Ustronianki

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kryminał!
Pinokio przebił wszystkich sponsorów razem wziętych, propozycją 50 mln zł za zajęcie w Mundialu miejsc w przedziale 9 - 16. 50 mln zł z naszej podatniczej krwawicy.
odpowiedź
User
grypans
Biedronkę i PZPN łączy to, że obie firmy mają swoich klientów za idiotów.
Współpraca więc musi trwać. Jest jeszcze wiele owiec do ostrzyżenia.
odpowiedź
User
?????
Jak firmy mogą pracować z Publicon Sport i układem Hoffmana z Tadajewskim? Przecież to wizerunkowe samobojstwo🙈
odpowiedź