SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Press - wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych

Czterej najwięksi wydawcy prasy regionalnej, czyli spółki Polskapresse, Media Regionalne, Edytor i Express Media wprowadzają na rynek pakiet Big Press, obejmujący kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych tych firm.

W skład pakietu wchodzi 20 tytułów. Jest to osiem dzienników Polskapresse: „Polska Dziennik Bałtycki”, „Polska Dziennik Łódzki”, „Polska Dziennik Zachodni”, „Polska Gazeta Krakowska”, „Polska Gazeta Wrocławska”, „Polska Głos Wielkopolski”, „Polska Kurier Lubelski”, „Polska Metropolia Warszawska”, dziewięć gazet należących do Mediów Regionalnych: „Dziennik Wschodni”, „Echo Dnia”, „Gazeta Codzienna Nowiny”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Pomorska”, „Gazeta Współczesna”, „Głos-Dziennik Pomorza”, „Nowa Trybuna Opolska”, „Kurier Poranny”, dwa tytuły Express Media: Nowości – Dziennik Toruński”, „Express Bydgoski”oraz wydawana przez Edytora „Gazeta Olsztyńska/ Dziennik Elbląski”.

Pakiet Big Press sprzedawany będzie przez Biura Reklamy Mediów Regionalnych i Polskapresse w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia strony.

Wprowadzony właśnie pakiet zarówno nazwą, jak i proponowanymi rozwiązaniami, nawiązuje do  wcześniej funkcjonujących ogólnopolskich pakietów dzienników regionalnych Big.

Dołącz do dyskusji: Big Press - wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rosiasz
... i po co były te potrząsania szabelką, może teraz ktoś powie jedno trudne słowo wszystkim ex-Mediatakowcom?
odpowiedź