SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era

Agencja BiggerB wygrała przetarg na przygotowanie strategii social media dla Wydawnictwa Nowa Era.

Celem tworzonej strategii jest ustrukturyzowanie i standaryzacja prowadzonych przez Nową Erę działań w social media, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów budowania społeczności i standardów obsługi klienta.

Za koordynację projektu ze strony agencji odpowiadają Lech Guzowski oraz Maciej Michalski.

- Nie tylko przyglądamy się procesom zachodzącym w obszarze edukacji, ale aktywnie go kształtujemy. Wspieramy nauczycieli i uczniów w wyzwaniach, z którymi się mierzą - tych codziennych, ale też tych niecodziennych, jak konieczność nagłego przejścia na zupełnie inny tryb nauczania - komentuje Ewa Tomaszewicz, manager ds. komunikacji online w Wydawnictwie Nowa Era.

Nowa strategia zostanie wdrożona od początku 2021 roku.

Dołącz do dyskusji: BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl