SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Branża marketingowa wspiera osoby z zespołem Downa w kampanii „Zespół Kolorowych Skarpetek”

Kilkadziesiąt firm z branży marketingu, mediów i komunikacji zaangażowało się pro bono w koordynowaną przez agencję Resolution kampanię "Zespół Kolorowych Skarpetek", organizowaną 21 marca z okazji światowego dnia osób z zespołem Downa.

"Zespół Kolorowych Skarpetek"  odbywa się po raz trzeci. To akcja, która została zapoczątkowana marzeniem Moniki z trisomią 21, która zapragnęła zostać gwiazdą internetu. Aby to marzenie spełnić, jej siostra, Kaja Bielawska, połączyła siły kilkudziesięciu osób związanych z branżą marketingową. W kampanię włączyć może się jednak każdy, zakładając 21 marca dwie kolorowe skarpetki nie do pary, robiąc im zdjęcie i wrzucając je w mediach społecznościowych z hashtagiem #ZespolKolorowychSkarpetek.

Działania promujące akcję "Zespół Kolorowych Skarpetek" są prowadzone w internecie, w tym w serwisach informacyjnych, lifestyle’owych i parentingowych, w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube, a także z wykorzystaniem narzędzi PR i influencer marketing.

Dzień Kolorowych Skarpetek 21 marca

W ramach kampanii powstał promocyjny materiał wideo. Jego hasło głosi, że „nie do pary jest tylko chromosom”. Spot pokazuje pary składające się z osób pełnosprawnych i tych z zespołem Downa. Jego celem jest pokazanie tych ostatnich jako pracujących, uprawiających sport, pokonujących górskie szczyty, a nawet tańczących w świetle gwiazd. Jako aktywnych, pełnoprawnych członków naszego społeczeństwa, którzy jednocześnie potrzebują życzliwej obecności innych.

Koncepcję i scenariusz wideo opracowała agencja Artegence.

Kampania jest prowadzona pro bono przez agencję Resolution i wspierana przez firmy z branży marketingu i komunikacji: Artegence, Flash Investment Group, Newspoint, Solski Communications, Tribal Media oraz Studio Tęcza.

W nagłośnieniu akcji pomagają również wydawcy mediowi: AdPrime, Adrino, Audience Network, BrandLift, Converters, DoubleEspresso, Facebook, Gazeta.pl, Iberion, JustTag, LagoMedia, Madokado, RoyalAd, SampleData, SpicyMobile, Tarsago, VeoWe, VidWe, Welovemedia, WP i YOC. Sponsorem kampanii jest marka Many Mornings.

Kampania #ZespolKolorowychSkarpetek jest organizowana pro bono na rzecz Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”.

Dołącz do dyskusji: Branża marketingowa wspiera osoby z zespołem Downa w kampanii „Zespół Kolorowych Skarpetek”

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasiu (ten któremu podoba się nowa Trójka) ;)
Tiaa, a 3-4 miesiące temu na przełomie października oraz listopada ta sama "branża marketingowa" wspierała tzw. Strajk Kobiet, którego postulatem była m.in. aborcja na życzenie a w kontekście osób z zespołem Downa ich eliminacja w wyniku podejrzenia choroby.
odpowiedź
User
P
Tiaa, a 3-4 miesiące temu na przełomie października oraz listopada ta sama "branża marketingowa" wspierała tzw. Strajk Kobiet, którego postulatem była m.in. aborcja na życzenie a w kontekście osób z zespołem Downa ich eliminacja w wyniku podejrzenia choroby.


Jasiu, chyba nie śledzisz do końca tego co się dzieje. Wspomniane przez Ciebie strajki związane są z ograniczeniem prawa do aborcji ale nijak się to nie ma do osób z zespołem downa, chodzi o poważne uszkodzenia płodów, które zagrażają zarazem życiu dziecka jak i matki.
odpowiedź
User
Tomasz
Tiaa, a 3-4 miesiące temu na przełomie października oraz listopada ta sama "branża marketingowa" wspierała tzw. Strajk Kobiet, którego postulatem była m.in. aborcja na życzenie a w kontekście osób z zespołem Downa ich eliminacja w wyniku podejrzenia choroby.

Odliczam minuty, kiedy twój komentarz wyleci z tego neomarksistowskiego portalu na Marsa :D
odpowiedź