SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bussines Insider Polska z większą przewagę nad Money.pl, mocno w górę serwisy „Faktu” i „DGP”

Liderem zasięgowym wśród platform o tematyce biznesowo-prawnej jest niezmiennie Bussiner Insider Polska, w grudniu zwiększył przewagę nad Money.pl. Największe wzrosty osiągnęły Gazetaprawna.pl i sekcja biznesowo-prawna Fakt.pl, a znacząco zmalała liczba użytkowników Bankiera.

Bussines Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) w grudniu ub.r. odwiedziło 9,18 mln internautów, co dało 30,89 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Pod koniec listopada serwis został uruchomiony w nowej odsłonie.

Natomiast dwa serwisy Grupy Wirtualna Polska przekroczyły poziom 20 proc. zasięgu. Money.pl zanotował 7,18 mln użytkowników i 24,16 proc. zasięgu, a dział biznesowo-prawny o2.pl - 6,17 mln internautów i 20,77 proc. zasięgu.

Na Gazeta.pl (Agora) część o gospodarce i prawie, obejmująca głównie serwis Next Gazeta.pl dotyczący też nowych technologii, przyciągnęła 4,98 mln internautów (co dało 16,77 proc. zasięgu), a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,64 mln (15,61 proc. zasięgu).

Serwisy „DGP” nad portalem „Rzeczpospolitej”

W zestawieniu są dwie witryny „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor): Infor.pl z 4,78 mln użytkowników i 16,1 proc. zasięgu oraz Gazetaprawna.pl z 4,26 mln odwiedzających i 14,34 proc. zasięgu. Natomiast portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media), opisujący też tematykę polityczną, sportową i kulturalną, odwiedziło 3,95 internautów, co przełożyło się na 13,28 proc. zasięgu.

Bankier.pl (Bonnier Business Polska) w kategorii biznesowo-prawnej miał 3,83 mln użytkowników i 12,9 proc. zasięgu, a Poradnikprzedsiebiorcy.pl (Wins Wydawnictwo) - 3,71 mln odwiedzających i 12,48 proc. zasięgu.

W porównaniu z listopadem ub.r. Bussines Insider Polska zyskał 546,7 tys. internautów (to 6,3 proc. w górę), zwiększając przewagę nad Money.pl, na którym liczba użytkowników zmalała o 55,9 tys. (0,8 proc.).

Spadki zanotowały też trzy inne witryny. Część gospodarczo-prawna o2.pl straciła 128,9 tys. internautów (czyli 2 proc.), Rp.pl - 108,4 tys. (2,7 proc.), a Bankier.pl - 248,5 tys. (6,1 proc.).

Fakt.pl o biznesie i prawie z najmocniej w górę

Z drugiej strony część Fakt.pl dotycząca biznesu i prawa osiągnęła wzrost o 1,03 mln użytkowników (28,7 proc.), a Gazetaprawna.pl - o 850,2 tys. (24,9 proc.).

Część biznesowo-prawna Gazeta.pl zyskała 325,6 tys. internautów (7 proc.), Infor.pl - 409,5 tys. (9,4 proc.), a Poradnikprzedsiebiorcy.pl - 186,6 tys. (5,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Bussines Insider Polska z większą przewagę nad Money.pl, mocno w górę serwisy „Faktu” i „DGP”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl