SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat Polska wygrał przetarg mediowy BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego wybierając do współpracy Carat Polska (dentsu Polska) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z przetargu odpadły Sigma Bis i Media Group.

Trwający od grudnia 2021 roku przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego obejmował pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii banku w prasie, internecie, radiu, telewizji i na outdoorze.

Oferty w nim złożyły 3 agencje: Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU, Carat Polska (dentsu Polska) i Media Group.

Najwyższą liczbę punktów w postępowaniu uzyskał Carat Polska, z którym BGK zawrze umowę na okres 2022-2025.

Carat w złożonej ofercie zaproponował: 6148,77 zł miesięcznie ryczałtu za stałą gotowość do realizacji zadań i 0,99 proc. prowizji od kwoty netto wydatków określonych w media planach. Rabaty w media oferowane przez tę agencję to: 81,25 proc. w radiu, 81,23 proc. w prasie, 36,35 proc. dla outdooru, 86,65 proc. w internecie i 54,84 proc. w telewizji. Koszt CPP gwarantowany przez agencję to 2537,63 zł.

Warunki zaproponowane przez Sigma Bis to: 6149,99 zł brutto miesięcznie ryczałtu za stałą gotowość do realizacji zadań i 0,99 proc. prowizji od kwoty netto wydatków określonych w media planach. Rabaty w mediach, jakie oferuje to: 78,15 proc. dla radia, 80,27 proc. dla prasy, 63,5 proc. dla outdooru, 80,9 proc. dla internetu i 71,24 proc. dla telewizji. Proponowany przez agencję koszt CPP w telewizji to 2424,37 zł.

Media Group zaproponował z kolei: 6148,77 zł miesięcznego ryczałtu za gotowość do realizacji zadań i 0,99 proc. prowizji od kwoty netto wydatków określonych w media planach. Zaoferowane rabaty wynoszą z kolei: 76,75 proc. dla radia, 80,21 proc. dla prasy, 62,09 proc. dla outdooru, 84,52 proc. dla internetu oraz 70,51 proc. dla telewizji. Koszt CPP w telewizji wskazany przez tę agencję wynosi 2062,34 zł.

Budżet jaki BGK przeznaczy na obsługę mediową ma wynieść 49,2 mln zł brutto, przy czym na zamówienie podstawowe przypada 24,6 mln zł, a na zamówienie objęte prawem opcji - 24,6 mln zł.

Zamówienie objęte prawem opcji polegać będzie na powtórzeniu zakresu zamówienia opisanego dla zamówienia podstawowego. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2025 roku.

Przetarg dotyczył szerokiej współpracy z BGK

Carat Polska zajmie się nie tylko obsługą mediową w tradycyjnych mediach, ale też zakupem powierzchni reklamowych w internecie w oparciu o zakup automatyczny (tj. Facebook, Google Search, Google Display Network, YouTube, programmatic itp.) i w zakupie projektów specjalnych. W ramach zawartej umowy świadczyć będzie również usługi w zakresie przygotowywania wycen działań reklamowych (przygotowanie media planów) zleconych przez BGK oraz usługi doradcze wyboru najefektywniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku. Dodatkowo przeprowadzi, co najmniej cztery razy w roku kalendarzowym, szkolenia i/lub prezentacji dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.

Dołącz do dyskusji: Carat Polska wygrał przetarg mediowy BGK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl