SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CD Projekt Red wybiera Havas Media do obsługi kampanii gry "Cyberpunk 2077"

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej najnowszą grę studia CD Projekt Red "Cyberpunk 2077".

Agencja Havas Media będzie odpowiedzialna za planowanie, optymalizację i zakup mediów offline w nadchodzącej kampanii promującej grę "Cyberpunk 2077".

– To zwycięstwo jest dla nas ważne, nie tylko z oczywistych względów biznesowych, ale też ze względu na możliwość udziału w tak prestiżowym projekcie, ogromnie wyczekiwanym przez fanów z całego świata. Dlatego podeszliśmy do niego zupełnie niestandardowo, myśląc o całej kampanii w modelu 360 stopni.  Przygotowana strategia doskonale wpisała się w oczekiwania klienta, a tym samym w sam produkt. Rozwiązania były dopasowane do charakteru gry – kontekstowe i wykorzystujące elementy charakterystyczne dla projektu. Komplementarnie do strategii, zaprezentowaliśmy w pełni transparentne rozwiązania w kwestiach kosztów oraz zespołu. Co ważne, cały proces przetargowy, od momentu zapoznania z briefem, aż po prezentację przed klientem, odbył się zdalnie w warunkach kwarantanny, co było dla nas również ciekawym doświadczeniem – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Keanu Reeves w reklamach "Cyberpunk 2077", premiera 19 listopada

Ambasadorem marketingowym gry "Cyberpunk 2077" jest aktor Keanu Reeves. W spocie globalnie promującym grę krótko opowiada o zasadach rządzących w świecie rozgrywki. Reklama kończy się hasłem „Chwytaj dzień” („Seize the day”).

CD Projekt w br. już dwukrotnie przekładał premierę „Cyberpunk 2077” , w połowie ub.r. wyznaczoną na kwiecień. W styczniu br. firma poinformowała, że gra trafi do sprzedaży nie 17 września, natomiast w połowie czerwca premierę przesunięto na 19 listopada.

Na początku września na konferencji prasowej prezes CD Projekt Adam Kiciński zapewnił, że „Cyberpunk 2077” ukaże się 19 listopada. - Finalizujemy (prace - przyp.), właśnie zaczęliśmy przygotowania do ostatecznej certyfikacji. Oczywiście będziemy pracować nad grą do samego końca. To olbrzymia gra. Pozostajemy na ścieżce i planujemy wydać grę 19 listopada - stwierdził.

- Zawsze są ryzyko, mówiąc filozoficznie, ale 19 listopada to jedyna data, która zakładamy i uda nam się. Nie widzę żadnych szans na zmianę tej daty - dodał.

Kampania reklamująca „Cyberpunk 2077” od września jest prowadzona we wrześniu, z początkiem października obejmuje też telewizję, radio, prasę i kina, a od listopada będzie realizowana także na outdoorze.

Kampania największą intensywność osiągnie w połowie listopada. CD Projekt planuje jeszcze kilka transmisji internetowych z cyklu „Night City Wire”, w których przedstawiane będą kolejne szczegóły „Cyberpunk 2077”.

Będzie to największa akcja marketingowa w historii firmy. W maju zapowiedziano, że w kraju premiera „Cyberpunk 2077” będzie wspierana przez media i marki grupy Agora.

Pod koniec czerwca CD Projekt ogłosił, że wspólnie z Netflixem i japońskim studiem Trigger przygotuje serial anime Cyberpunk: Edgerunners” rozgrywający się w uniwersum gry wideo „Cyberpunk 2077”.

CD Projekt w pierwszej połowie br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych z 215,1 do 364 mln zł oraz zysku netto z 51,54 do 146,76 mln zł.

Dołącz do dyskusji: CD Projekt Red wybiera Havas Media do obsługi kampanii gry "Cyberpunk 2077"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karl K
To trzeba reklamować w ogóle?
0 0
odpowiedź
User
formaldehyd
Za długo już się czają z tą grą. Koszulki, gadżety itp.zabawki od tak dawna i hype już powoli się przejada. Można przegrzać koniunkturę a oczekiwania wobec gry bardzo duże.
0 0
odpowiedź
User
mike
Hype rośnie, cały świat w pogoni za czipem nieśmiertelności
0 0
odpowiedź