SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni

Z początkiem nowego roku firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza zmiany w polityce handlowej. Od 1 stycznia 2021r. sprzedaż będzie odbywała się według zasad tzw. zakupu widowni.

Wedle nowych zasad Clear Channel Poland, tzw. zakupu widowni będzie można dokonać na trzy sposoby - z cennika, w ramach pakietu GRP + Autocasco (AC) oraz w modelu Super MIX.

Podstawą naliczania rabatów będą całkowite deklarowane wydatki ( w tym digital i tranzyt).

- Rok 2021 oznaczać będzie dla Clear Channel Poland rozwój na kilku poziomach – wprowadzamy zaktualizowane zasady sprzedaży widowni, które, wierzę, odpowiadać będą oczekiwaniom rynkowym. Naszym celem jest zbudowanie współpracy z Klientami w oparciu o jasne kryteria i warunki. Jednocześnie zależy nam na wypracowaniu takiego modelu współpracy, który pozwoli skorzystać z szerokiej możliwości rozwiązań biznesowych: wachlarz rabatów, łączenie naszych produktów w pakiety, sieci dedykowane itp. Jestem przekonany, że każdy z naszych Klientów, domów mediowych będzie mógł znaleźć dla siebie lub swoich reklamodawców najbardziej atrakcyjne produktowo i mediowo rozwiązania - mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.

Firma w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z 56,55 do 63,85 mln zł oraz zysku netto z 2,28 do 3,32 mln zł. Udział nośników cyfrowych w sprzedaży poszedł w górę z 12 do 21 proc.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl