SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel Poland z kampanią na ekranach w Galerii Mokotów i Westfield Arkadia

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wystartowała z kampanią na swoich nośnikach digitalowych. Akcja "Digital Kreatywnie", prezentująca widowiskowe możliwości techniczne cyfrowego obrazu, pojawiła się na ogromnych, zewnętrznych ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia w Warszawie.

Pod koniec lutego na największych nośnikach w Warszawie, czyli ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia, będących wizytówką firmy, pojawiła się widowiskowa kampania "Digital Kreatywnie".

Spoty, wyprodukowane oddzielnie dla każdego z centrum, przedstawiają olbrzymią falę wirujących kostek efektownie wkomponowaną w tło fasady obiektów.

Kampania prezentuje niezwykłe możliwości techniczne oraz najwyższą jakość obrazu cyfrowych ekranów. Pokazuje również, że reklama DOOH daje praktycznie nieograniczone możliwości kreacji, których ograniczeniem może być jedynie nasza wyobraźnia.

- Decydując się na kampanię "Digital Kreatywnie" chcieliśmy pokazać, że reklama na digitalach jest wyjątkowa. Możemy tworzyć angażujące treści, ale także nieszablonowe kreacje, które budzą zainteresowanie odbiorców, są zauważalne i zapadają w pamięć, a tym samym wzmacniają wizerunek reklamowanych marek - mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.

Za pomysł i realizuję wideo odpowiadała agencja kreatywna Sadaj Studio Warszawa.   

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland z kampanią na ekranach w Galerii Mokotów i Westfield Arkadia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
INTERNET WRZE
No Panie, widziałem i takie cudeńka to my ze szwagrem na jego pccie to po 0,7 robimy bez najmniejszych ciśnień.
O czym to już tutaj wypisują? Animacyjka na ekranie, a tutaj piszą o tym : )))
odpowiedź