SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel wygrał przetarg na meble miejskie w Paryżu

Spółka Clear Channel Outdoor wygrała przetarg na tzw. meble miejskie w Paryżu. Będzie wykorzystywać zainstalowane na nich nośniki reklamowe do kampanii swoich klientów. Pokonał firmy Exterion i JCDecaux.

Clear Channel w wyniku wygranego przetargu zainstaluje 1630 nowych mebli miejskich na terenie Paryża. W ramach umowy firma dostarczy trzy rodzaje mebli miejskich: meble naziemne (1080 sztuk), meble masztowe (350 sztuk) i tzw. city map furniture (200 sztuk).

Autorem ich designu jest francuski projektant Christian Biecher.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju Clear Channel zobowiązało się - we współpracy z firmą EcoTree - do zasadzenia jednego nowego drzewa w regionie paryskim dla każdego nowego zainstalowanego elementu małej architektury miejskiej, który będzie wykorzystywać do celów reklamowych.

Pierwsze meble miejskie od Clear Channel mają pojawić się na ulicach Paryża już we wrześniu br., a pierwsze kampanie na nich mają zostać zrealizowane już w IV kwartale br.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju Clear Channel zobowiązało się - we współpracy z firmą EcoTree - do zasadzenia jednego nowego drzewa w regionie paryskim dla każdego nowego zainstalowanego elementu małej architektury miejskiej, który będzie wykorzystywać do celów reklamowych.

Ponadto wszystkie 1630 sztuk mebli miejskich będzie wykonane z materiałów nadających się do recyklingu i wyposażone w oświetlenie LED ze ściemniaczem światła, by ograniczyć zużycie energii.

Umowa obowiązuje do 2024 roku.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel wygrał przetarg na meble miejskie w Paryżu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl