SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola rusza z kampanią o piłkarskich mistrzostwach świata

Koncern Coca-Cola rusza właśnie z kampanią przygotowaną w związku z zaplanowanymi na listopad i grudzień br. mistrzostwami świata w piłce nożnej Katar 2022. Oparty na globalnej platformie „Real Magic”, która zadebiutowała w zeszłym roku, 60-sekundowy spot pokazuje kibiców piłkarskich.

fot. YouTube Coca-Colafot. YouTube Coca-Cola

Spot zatytułowany „Believing is Magic” przedstawia namiętną fankę piłki nożnej idącą ulicą, marzącą o wygraniu mundialu przez jej drużynę, a jej otoczenie magicznie zamienia się w uroczystość.

- Jako ceniony i długoletni partner FIFA, Coca-Cola odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu doświadczenia kibiców FIFA World Cup na całym świecie i w realizacji naszej ostatecznej wizji uczynienia futbolu prawdziwie globalnym - mówi Romy Gai, dyrektor ds. biznesowych w FIFA. - Nasi przyjaciele z Coca-Coli przez wiele lat zapewniali niezwykłe wsparcie FIFA i mundialowi, a my doceniamy ich najnowsze kreatywne wysiłki, aby zainspirować i zaangażować fanów na całym świecie w wyjątkowy festiwal piłki nożnej.

Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw świata od 1978 roku. - Ta kampania celebruje i wzmacnia autentyczne i proste chwile kontaktu dla fanów piłki nożnej – dodał Brad Ross, wiceprezes globalnego marketingu sportowego i rozrywkowego w The Coca-Cola Company. - Globalna społeczność fanów spotka się, aby kibicować, przekazywać rytuały i wierzyć, że będzie to rok, w którym ich drużyna zostanie zwycięzcą mundialu.

Działania marketingowe Coca-Coli na tegoroczny mundial będą obejmować aktywności z udziałem influencerów, reklamy z fanami, cyfrowe centrum, w którym konsumenci mogą typować zwycięzców oraz, po raz pierwszy, wycieczkę trofeów do wszystkich 32 krajów uczestniczących w turnieju w ciągu trzech miesięcy poprzedzających mundial.

Mundial w Katarze i kontrowersje

Mistrzostwa świata 2022 nie są jednak pozbawione kontrowersji, ponieważ tysiące pracowników migrujących zginęło lub zostało rannych, budując obiekty na potrzeby turnieju.

W maju br. Coca-Cola wydała oświadczenie, w którym zauważa, że ​​współpracuje z FIFA w celu rozwiązania problemów związanych z bezpieczeństwem pracowników.

NBCUniversal, który ma wyłączne prawa do hiszpańskojęzycznej transmisji z rozgrywek piłkarskich, poinformował, że sprzedał około 90 proc. swoich reklam na turniej.

- Wszystkie 64 mecze będą dostępne nie tylko w Telemundo, ale także w Peacock” - poinformował Peter Lazarus, wiceprezes ds. reklamy i partnerstwa w NBCUniversal. - Więc każdy reklamodawca, którego zobaczysz na wszystkich platformach, jest tym podekscytowany.
 

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola rusza z kampanią o piłkarskich mistrzostwach świata

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grochek
Po co znowu lewandowski wszędzie on aż oglądać nie idzie paja...ca
odpowiedź
User
Trolek
Po co znowu lewandowski wszędzie on aż oglądać nie idzie paja...ca

Ale sam nim jesteś tutaj.
odpowiedź
User
fgh
Promowanie spożywanie cukru w dużych ilościach oraz rakotwórczego 4-MEI powinno być zakazane prawem!
odpowiedź