SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziadek do orzechów dalej dla Coccolino

Marka środków czystości Coccolino (Unilever Polska) zdecydowała się przedłużyć współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów.

Coccolino i Dziadek do orzechów nawiązali współpracę w drugiej połowie 2021 roku i od tamtej pory agencja cały czas jest odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji e-mail marketingowej dla marki. Umowę podpisano na cały 2023 rok.

„Jest nam szalenie miło, że Miś Coccolino zostaje z naszym zespołem na kolejny rok. Choć od dawna słyszy się, że newslettery utraciły swoją moc, współpraca z tą marką sprawia, że nie dajemy wiary plotkom. Obserwując kolejne wysyłki widzę, że najważniejszy jest dobrej jakości content, a także testy, testy, testy. Dzięki temu możemy optymalizować nasze działania i wciąż podbijać wyniki klienta - mówi Ewa Sulewska, head of content w Dziadku do orzechów.

Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów dalej dla Coccolino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl