SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Codzienna praca Alexandra Semenova reklamuje Dolby Vision (wideo)

Michał Misiński wyreżyserował spot kampanii promocyjnej Dolby Vision - technologii oferującej pionierskie standardy obrazu. Kampania została zrealizowana we współpracy z Alexandrem Semenovem - biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie.

W filmie trwającym ponad cztery minuty, technologia Dolby została zaprezentowana poprzez pokazanie codziennej pracy Alexandra Semenova oraz jej efektów.

- Dzięki połączeniu scen dokumentalnych, w których bohater przygotowuję się do pracy, z prawdziwymi ujęciami morskich stworzeń, udało się ująć zarówno świat jaki widzimy na co dzień, jak i ten nieco magiczny, odrealniony, skryty pod powierzchnią oceanu. Alex łączy w sobie cechy naukowca i artysty, a jego postać doskonale oddaje ducha Dolby -– mówi Michał Misiński, reżyser.

Film w całości (od pomysłu, poprzez produkcję i postprodukcję obrazu oraz dźwięku) stworzyła firma Juice. Zdjęcia trwały 4 dni, odbywały się w Warszawie oraz na Półwyspie Helskim.

Kampania jest skierowana na rynek amerykański.

Dołącz do dyskusji: Codzienna praca Alexandra Semenova reklamuje Dolby Vision (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl