SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cube Group obroniła budżet innogy

Agencja Cube Group ponownie wygrała przetarg na usługi dla innogy, dostawcy energii. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.

Działania agencji obejmują promocję aplikacji innogy go! oraz inne produkty innogy, m.in. panele fotowoltaiczne. Zakres współpracy uwzględnia działania Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing, a także programmatic w oparciu o kreacje data-driven, tj. oparte na dynamicznych danych.

W ramach dotychczasowej współpracy zespół Cube Group zbudował również Customer Data Platform (CDP) do przetwarzania danych w wybrany sposób, segmentacji użytkowników oraz tworzenia kampanii online dla wybranej grupy docelowej lub z podziałem na określone warunki wyświetlania reklam.

– Promocja aplikacji innogy go! ma przede wszystkim zachęcić użytkowników do wypożyczania elektrycznych samochodów na minuty. Prowadzona wspólnie z Cube Group kampania jest efektywna kosztowo i zwłaszcza programmatic daje świetne efekty  – mówi Jacek Major, digital marketing manager, innogy.

Cube Group wspiera również innogy w analizie danych i przygotowuje dedykowane raporty dotyczące działań w aplikacji.

Innogy nie ujawnia szczegółów zakończonego przetargu, nie podaje też, jak długo będzie pracować z Cube Group.

Firma jest w trakcie przetargu na obsługę reklamową. Zaproszono do niego 10 agencji.

Dołącz do dyskusji: Cube Group obroniła budżet innogy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl