SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek

Denis Pluskota objął nowo utworzone stanowisko international PR managera w platformie Viaplay - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za całość działań związanych z public relations serwisu w Polsce.

Denis Pluskota Article

Pluskota ma przeszło 10 lat doświadczenia w komunikacji PR. Ostatnio przez niemal dwa i pół roku związany w Huawei CBG, gdzie będąc częścią zespołu marketingu pełnił funkcję PR managera w regionie CEE+Nordics.

Wcześniej pracował w Grupie Abstra (obecnie Studi), Viacom International Media Networks (obecnie Paramount) i agencji MSL Group.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz stosunki międzynarodowe.

Viaplay cały czas w Polsce współpracuje z agencją Publicis Consultants.

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Firma nie podaje, ilu ma użytkowników w Polsce – działa na naszym rynku od sierpnia 2021 r.

Dołącz do dyskusji: Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl