SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Deniz Aktürk Erdem szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej

Deniz Aktürk Erdem będzie nową szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej. Firma ustala z menadżerką warunki współpracy.

Deniz Aktürk Erdem pochodzi z Turcji, ostatnio przez ponad 2 lata pracowała w firmie LC Waikiki na stanowisku general manager product and marketing, zasiadała też w zarządzie. Doświadczenie zawodowe zdobyła także w koncernach PepsiCo i Unilever.

- Kompania Piwowarska potwierdza, że złożyła Pani Deniz Aktürk Erdem propozycję powołania na stanowisko wiceprezes ds. marketingu i digitalu, a Pani Erdem tę propozycję przyjęła. Data rozpoczęcia jej pracy na tym stanowisku uzależniona jest od sfinalizowania wszystkich wymogów prawnych i nie została jeszcze ostatecznie ustalona - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej.

Do grudnia ubiegłego roku za marketing Kompanii Piwowarskiej w randze wiceprezesa odpowiadała Iwona Doktorowicz-Dudek. Z firmą była związana ponad sześć lat.

W portfolio Kompanii Piwowarskiej są takie marki jak Lech, Tyskie, Żubr, Redd's, Capitan Jack, Książęce.

Dołącz do dyskusji: Deniz Aktürk Erdem szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasztelan
Diversity, inclusion & tureckie kazania.
odpowiedź
User
Hmmm...
A to na naszym rodzimym rynku nie znalazł się nikt odpowiedni?
odpowiedź
User
Facepalm
To zdjęcie to chyba nie na tle Kompanii Piwowarskiej? :D
odpowiedź