SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy

W pierwszym kwartale br. liczba płacących użytkowników usług sVoD koncernu Discovery przekroczyła globalnie 15 milionów. Łączne przychody nadawcy wyniosły 2,792 mld dolarów, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem.

Jak wynika z nowego raportu finansowego koncernu medialnego Discovery, w pierwszym kwartale br. odnotował 140 mln dolarów zysku, co oznacza spadek o 63 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zysk na akcję wyniósł 0,21 dol. Łączne przychody wyniosły 2,792 mld dolarów, o 4 proc. więcej w porównaniu z poprzednim kwartałem lub o 3 proc,  bez uwzględnienia różnic w kursach walut.

Wolne przepływy pieniężne Discovery w raportowanym okresie wyniosły 179 mln dolarów, co oznacza spadek o 22 proc. rok do roku.

Przychody z reklam w USA spadły o 4 proc. do 980 mln dol., a przychody z dystrybucji wzrosły o 12 proc. do 796 mln dol. Międzynarodowe przychody z reklamy wzrosły o 16 proc. rok do roku, do 435 mln dolarów.

Ponad 15 mln abonentów sVoD Discovery

Discovery miało na koniec pierwszych trzech miesięcy tego roku 15 milionów subskrybentów swoich usług SVoD, na czele z nowym serwisem streamingowym Discovery+. Usługa ta na koniec marca miała na świecie 13 mln użytkowników.

Globalny CEO Discovery, David Zaslav, przekazał inwestorom,  że "globalny rozwój Discovery+ rozpoczął się fantastycznie pod każdym względem". - Kluczowe wskaźniki, w tym przyrost abonentów, zaangażowanie klientów i ich utrzymanie, przekraczają nasze oczekiwania i wykazują tempo wzrostowe w drugim kwartale - skomentował Zaslav.

Cel koncernu na koniec drugiego kwartału oku to ponad 16 mln użytkowników sVoD.

W pierwszym kwartale roku serwis discovery+ ruszył na Comcast Xfinity i Amazon Prime Video w USA i na telewizorach Samsung Smart TV i urządzeniach Amazon Fire TV w Wielkiej Brytanii i Irlandii. W omawianym okresie, Discovery zajęło pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych kanałów płatnej telewizji w Stanach Zjednoczonych w kluczowych grupach demograficznych.

- W dalszym ciągu rozszerzamy zasięg Discovery+, wprowadzając usługę ostatnio na Comcast Xfinity i Amazon Prime Video. Jednocześnie, nadal zwiększamy nasze ogólne zaangażowanie w pozyskiwanie widzów na wszystkich ekranach, czego ukoronowaniem jest kolejny kwartał z tytułem  najchętniej oglądanej płatnej telewizji w USA oraz nasz siódmy z rzędu kwartał wzrostu udziałów na arenie międzynarodowej - powiedział David Zaslav.

Dołącz do dyskusji: Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jjjj
zeby płacic za to badziewie?
odpowiedź
User
Leoncio
A netflik ma ponad 200 milionów.
odpowiedź