SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Disney najmocniej angażuje emocje odbiorców

Koncern medialny The Walt Disney Company otwiera ranking MBLM, najbardziej angażujących emocjonalnie odbiorców marek.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Po raz drugi od 2019 roku Disney zajął Pierwsze miejsce w badaniu MBLM Brand Intimacy Study, największym badaniu marek opartym na emocjach konsumenckich, które w tym roku ma swoją 12. odsłonę.  

Model Brand Intimacy firmy MBLM wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy tego, jak konsumenci wiążą się z ponad 600 globalnymi markami, których używają i które kochają. Do przygotowania zestawienia wykonano analizę 1,4 miliarda słów używanych przez konsumentów.

Zobacz: Disney wprowadza do sprzedaży kolekcję Disney Home

- Marki medialne i rozrywkowe nadal dobrze prosperują, prawdopodobnie dzięki potrzebie ucieczki, wygody i natychmiastowej gratyfikacji. Pozycja Disneya na szczycie świadczy o odporności branży medialnej i rozrywkowej w bezprecedensowych czasach. Marka udowodniła, że jest w stanie nadal oddziaływać na konsumentów i tworzyć głębokie, intymne więzi i relacje, nawet w rozdrobnionym środowisku medialnym - opisuje wyniki Mario Natarelli, partner zarządzający MBLM.

Zobacz: Disney+ rusza z promocją w Polsce. Jest pierwszy spot (wideo)

Za Disneyem znalazły się kolejno Tesla, Apple, Sony, YouTube, Mercedes, Trader's Joe, Netflix, Sega i Android.

W drugiej dziesiątce znalazły się Nintendo, Porsche, Jaguar, Costco, Mazda, Amazon Prime, H&M, Amazon, Microsoft i Nvidia,

Media w zestawieniu reprezentują jeszcze HBO (miejsce 32.), Hulu (miejsce 33.), Twitter (na 54.), Peacock (na miejscu 58.),AT&T (69.), Zoom (76.), Verizon (80.).

Poza pierwszą setką ląduje Facebook, sklasyfikowany na 119. pozycji. jeszcze dalej jest TikTok, na miejscu 154. Bardzo nisko w zestawieniu znalazł konkurent wymienionej dwójki, Snapchat (miejsce 420.). LinkedIn i Istagram zajmują miejsca kolejno 181. i 182. Google Maps zajmuje pozycję 218., Google Play 277. 

Dołącz do dyskusji: Disney najmocniej angażuje emocje odbiorców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl