SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Group One odpowiada za relaunch marki Doctor Brew

"Z buntu najlepsze" to hasło kampanii inicjującej relaunch marki piwa Doctor Brew. Działania przygotowują agencja z Group One - Labcon, Value Media i SalesTube.

Article

Kampania ma na celu relaunch oraz wyjście z produktami Doctor Brew poza środowisko miłośników piw kraftowych, z którego wywodzi się marka.  

Hasło kampanii “Z buntu najlepsze” nawiązuje do życia na własnych zasadach, a producent zachęca nim do odwagi w dokonywaniu śmiałych wyborów w postpandemicznej rzeczywistości. Komunikacja skupia się wokół czterech produktów piwnych: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA.

Group One przygotowała relaunch Doctor Brew

Agencja Labcon jest odpowiedzialny za kreację (m.in. sesję zdjęciową, video, projekt strony www i kreacje do kampanii digital), PR, social media oraz niestandardowe aktywacje w OOH. Value Media zaplanował i zakupił media, a SalesTube prowadzi działania promocyjne w digitalu.

Właścicielem Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, do której należy Browar Tenczynek jest Janusz Palikot. Po połączeniu z Doctor Brew do Zarządu Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA dołączą Tomasz Czechowski i Tomasz Nietubyć. “Z Buntu Najlepsze” to kolejny projekt, po kampaniach launchujących piwo BUH, Marakuja i wódkę wyBUHową, który Browar Tenczynek powierzył Group One.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Group One odpowiada za relaunch marki Doctor Brew

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl