SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

313 tys. widzów „Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego. Jak wypadło na tle "Pytania na śniadanie"?

Poniedziałkowe wydanie „Dzień dobry TVN” - w którym zadebiutowali Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński - oglądało 313 tys. widzów. Magazyn TVN miał tego dnia niższe wyniki niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” nadawane w TVP2. "DD TVN" osiągnęło lepsze wyniki od konkurenta w grupie komercyjnej.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński (fot. TVN) Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński (fot. TVN)

Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński to nowa para gospodarzy „Dzień dobry TVN”, która morning-show po raz pierwszy poprowadziła w poniedziałek, 29 sierpnia br.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia „Dzień dobry TVN” w tym dniu wyniosła 313 tys. osób przy 6,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement. Magazyn w poniedziałek emitowany był miedzy godz. 9.00 a 11.33.

„Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego przegrało walkę o widza z konkurencyjnym magazynem Dwójki - „Pytaniem na śniadanie”. Morning-show TVP2 w poniedziałek przyciągało przed telewizory średnio 335 tys. osób, co przełożyło się na 7,32 proc. udziału.

Z kolei emitowany w Polsacie magazyn „Nowy dzień z Polsat News” miał 261 tys. osób (10,35 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 „Dzień dobry TVN” wygrało z „Pytaniem na śniadanie”

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 magazyn „Dzień dobry TVN” w poniedziałek miał 109 tys. widzów (7,16 proc. udziału). Była to wyższa widownia od konkurencyjnego „Pytania na śniadanie”, które śledziło 101 tys. osób (7,54 proc.).

Z kolei w grupie 16-59 „Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie” miały zbliżone widownie na poziomie 148 tys. osób.

„Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Małgorzaty Rozenek-Majdan i Krzysztofa Skórzyńskiego miało niższe wyniki oglądalności niż zazwyczaj. Na przykład w pierwszym półroczu br. w grupie 4+ magazyn śledziło 380 tys. widzów (7,36 proc. udziału), w 16-49 było to 157 tys. (9,24 proc.), a w 16-59 - 212 tys. (8,51 proc.).

Aktualnie „Dzień dobry TVN” - oprócz Małgorzaty Rozenek-Majdan i Krzysztofa Skórzyńskiego - prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Kolejne wydanie „Dzień dobry TVN” z Rozenek-Majdan i Skórzyńskim najprawdopodobniej 10 września

Rozenek-Majdan i Skórzyński w roli gospodarzy morning-show TVN ponownie pojawią się najprawdopodobniej 10 września.

W pierwszym wydaniu programu z debiutującą parą prowadzących poruszono m.in. temat nowego taryfikatora mandatów, prezenterzy wzięli udział w quizie na swój temat, przeprowadzili rozmowy o dietach, powrocie dzieci do szkoły, przebarwieniach na skórze, gotowaniu z papryki, z dawnym finalistą programu „X-Factor”, Magdą Gessler i aktorami z serialu „Papiery na szczęście”. Pod koniec programu w studiu pojawili się małżonkowie prezenterów z dziećmi i wręczyli im kwiaty. Prowadzący stwierdzili, że było to dla nich zaskoczeniem, dlatego trudno pohamować im łzy ze wzruszenia.

- Producenci są zadowoleni, że wszystko się udało, nie było żadnego dużego potknięcia. Małgorzata Rozenek-Majdan miała i ma zły PR. Na pewno dotykają ją negatywne komentarze na profilach społecznościowych „Dzień dobry TVN”. Przesadą jest pisanie, że nie dała rady, a do głosu Rozenek-Majdan widzowie się przyzwyczają. To osoba, które nie miała żadnego doświadczenia z telewizją na żywo, bo wszystko było nagrywane. Jak na osobę, która głównie odpowiadała na pytania, a tutaj zadawała pytania, to naprawdę sobie poradziła. Ona jest wytrawnym graczem. Jasne, że było dużo stresu. Krzyśkowi było łatwiej poradzić sobie z presją telewizji na żywo. Gosia musiała poradzić sobie dodatkowo z presją oczekiwań, które wobec niej są. Stanęła jednak na wysokości zadania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz TVN, który pragnie zachować anonimowość.

Dołącz do dyskusji: 313 tys. widzów „Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego. Jak wypadło na tle "Pytania na śniadanie"?

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Też bym od razu przełączył się na konkurencję na widok Rozenkowej.
0 0
odpowiedź
User
Cataleya
Bez żartów, tabloidowy tytuł, a różnice są żadne, zwłaszcze, że tvp wygrywa w grupie all. Równie dobrze można odwrócić artykuł, opierając się na wynikach 16+.
0 0
odpowiedź
User
Nelqa
TVN patrzy tylko na komercyjną. Tam wygrali i to się liczy.
0 0
odpowiedź