SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

164 rozgłośnie w Dniu Radia wyemitują Charytatywny Blok Reklamowy

W Dniu Radia we wtorek, 11 kwietnia br. na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia, w ramach projektu „I love radio”, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.

Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany zostanie na antenach pięciu na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, tj. w paśmie porannym, pomiędzy godz. 8.00 a 8.30 (czyli w ścisłym prime-time radiowym). Akcja obejmie łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne.

Z danych Radio Track Millward Brown wynika, że w okresie od listopada 2016 roku do stycznia 2017 roku łączna słuchalność wszystkich powyższych stacji w tym paśmie we wtorki wyniosła ponad 7 mln osób.

- Warto podkreślić, że jest to pierwszy tego typu przypadek w historii rynku radiowego, gdzie konkurujący ze sobą, na co dzień, najwięksi nadawcy radiowi jednoczą się we wspólnej akcji charytatywnej, która odbędzie się w Dniu Radia. Uznaliśmy, że działając razem możemy przemówić głośniej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Wiater, rzecznik prasowy Komitetu Badań Radiowych.

Całkowity dochód z bloku reklamowego przeznaczony zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.

Emisja Charytatywnego Bloku Reklamowego rozpocznie wspólną akcję pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Kampania jest częścią długofalowego projektu obejmującego działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów - zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. Z kolei przekazy adresowane do słuchaczy mają podkreślać inne zalety radia m.in. jego ważną rolę w społeczeństwie.

Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Polskie Radio w Warszawie zaczęło nadawanie 1 lutego 1925 roku.

Dołącz do dyskusji: 164 rozgłośnie w Dniu Radia wyemitują Charytatywny Blok Reklamowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zygmunt
hahaha Ramza puści coś za darmo dobre sobie
odpowiedź