SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie. „Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo”

Od 6 września portal dziendobry.tvn.pl dostępny jest w nowej odsłonie. - Relaunch to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.

Najważniejszymi zmianami w serwisie dziendobry.tvn.pl są zmodyfikowany układ treści oraz nowa szata graficzna.

- Teraz dotarcie do interesujących artykułów i materiałów wideo jest jeszcze łatwiejsze. Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo. Myśleliśmy zwłaszcza o naszych użytkowniczkach, które w znacznej przewadze korzystają ze strony na urządzeniach mobilnych. Relaunch dziendobry.tvn.pl to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X”  - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W odświeżonym serwisie dziendobry.tvn.pl użytkownik znajdzie porady, inspiracje, wywiady, a także fragmenty telewizyjnego programu „Dzień Dobry TVN”. Nowa odsłona dziendobry.tvn.pl to również lepsza ekspozycja autorskich materiałów redakcji internetowej, zebranych w cykle dostępne tylko online jak „Siła jest kobietą”, „Moda na spacer” czy „Inspirujące kobiety” (realizowane we współpracy z TVN Style).

- Zależy nam, aby być blisko naszych czytelniczek, odpowiadać na ich pytania i potrzeby. Cieszy mnie, że coraz więcej z nich pisze do nas, dzieli się radościami i sukcesami. Kobiety zgłaszają tematy, o których chciałyby przeczytać w serwisie. Opowiadają nam swoje historie, również te trudne, aby zainspirować innych  do działania - mówi Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W nowym serwisie pojawiły się również nowe sekcje tematyczne, np. przepisy kulinarne gości gotujących na żywo w studiu „Dzień Dobry TVN”. Nie brakuje też mody i urody, lifestyle’owych newsów, horoskopów i prognozy pogody.

Serwis dziendobry.tvn.pl zadebiutował w badaniu Mediapanel w grudniu 2020 roku z wynikiem 3,7 mln realnych użytkowników. W sierpniu br. liczba użytkowników wyniosła 5,2 mln.

Dołącz do dyskusji: Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie. „Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wd1qd
przy okazji więcej reklam, większe reklamy, jeszcze więcej spamu w postaci "pseudo newsów" i przeciążany silnik, bo strona działa tragicznie i powoli wszyto ładuje. strona chyba zrobiona w ramach jakiegoś darmowego "stażu" przez naiwnego szczęściarza
odpowiedź
User
Hej
1:1 jak tvn24.pl. Btw, Anna Gumkowska nie jest dyrektorką „działu news”, tylko „rozwoju produktów news” (a ktokolwiek z newsów o nią pytany zrobi zdziwioną minę, tak niewiele tam robi, prócz autoPR u zarządu).
odpowiedź
User
Gosia
Bardzo fajnie wygląda ten serwis, dobry relaunch
odpowiedź