SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"

Wystartowała kampania E.ON Polska, która uświadamia, z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.

Article

Odbiorcy kampanii mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.

- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v. Matt, agencji, która opracowała koncept kampanii.

Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, , która w wyniku wygranego przetargu z przeprowadziła rebranding innogy w E.ON.  Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.

Dołącz do dyskusji: E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl