SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Urzędu Miasta Łodzi na kampanię promującą atrakcyjność turystyczną tego miasta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet to 3,2 mln zł netto.

fot. ŁódźArticle

Po wygranym przetargu Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się opracowaniem koncepcji oraz wdrożeniem kampanii promującej atrakcyjność turystyczną Łodzi, poprzez zwiększenie ogólnokrajowej rozpoznawalności kluczowych dla rozwoju miasta atrakcji turystycznych oraz oferty kulturalnej m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego ze szczególnym uwzględnieniem Orientarium oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni.

Celem kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego poprzez przedstawienie atrakcyjności zasobów turystycznych i oferty kulturalnej miasta.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kampania realizowana będzie w dwóch odsłonach, w oparciu zarówno o media tradycyjne, jak i internetowe.

Budżet kampanii wynosi 3,2 mln zł netto (bez VAT).

Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Deox
Eh... FKS... oni jeszcze nic nie wypromowali porządnie.
odpowiedź