SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Firma OOH.pl zwiększa zasięg do ponad 5,5 tys. nośników

OOH.pl, firma specjalizująca się w realizacji i zarządzaniu kampaniami outdoorowymi powiększyła sieć nośników reklamowych. Billboardy pojawiły się w ponad nowych 1500 lokalizacjach. Spółka chce do końca roku poszerzyć sieć o kolejne lokalizacje, głównie w mniejszych miastach do 200 tys. mieszkańców i pozyskać do współpracy właścicieli tablic reklamowych w regionach.

Firma OOH.pl powiększyła sieć nośników reklamowych, wśród których obecnie są billboardy, citylighty oraz ekrany multimedialne w punktach handlowych i na dworcach. Obecnie spółka dysponuje ponad 5,5 tys. nośnikami, przede wszystkim w mniejszych miastach, w których mieszka 27,5 mln Polaków.

- Po trudniejszym, pandemicznym 2020 r., reklama offline zyskuje na atrakcyjności, dlatego zdecydowaliśmy się na inwestycje i zwiększenie zasięgu. Budżety reklamowe wracają wraz ze wzrostem ruchu samochodowego i kolejowego. Według danych Urzędu Transportu Kolejowego, w porównaniu do 2020 r. kolej przewiozła w 2021 r. o 35,7 mln pasażerów więcej. To duży wzrost - tłumaczy Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl – Jednocześnie trzeba zwrócić uwagę na rosnącą popularność pracy zdalnej i konsekwencje dla rynku reklamy. Do konsumentów trzeba dziś docierać inaczej. Przed pandemią wydatki reklamowe można było skoncentrować w dużych miastach i to gwarantowało milionowe zasięgi. Dziś bardzo ważne jest zróżnicowanie geograficzne i dotarcie do mniejszych ośrodków miejskich, bo tam są klienci - dodaje Tomasz Sokół.

Do końca tego roku OOH.pl chce powiększyć swoją sieć o co najmniej kilkaset nowych nośników. Docelowo ma dysponować 7 tys. nośników w całej Polsce.  Przy tym OOH.pl nie będzie inwestował samodzielnie w nowe lokalizacje, 

- Chcemy pozyskać do współpracy właścicieli tablic reklamowych. Zarówno tych, którzy posiadają jeden nośnik, jak i tych dysponujących kilkudziesięcioma tablicami. One rzadko kiedy są wypełnione w 100 procentach. Wprowadzając je do sieci OOH.pl, właściciele mogą zyskać nowe źródła przychodów. Przychodzimy z budżetami reklamowymi, które do tej pory na rynek lokalny nie trafiały - informuje Sokół.

Z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, opracowanych we współpracy z domem mediowym Starcom (Publicis Group) wynika, że szacunkowa wartość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w trzecim kwartale 2021 r. wyniosła 118, 5 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 16,1 proc.

Dołącz do dyskusji: Firma OOH.pl zwiększa zasięg do ponad 5,5 tys. nośników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl