SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Flix przedstawia nową strategię employer brandingową. "We Move Limits"

Flix, spółka matka marek transportowych FlixBusa i FlixTrain, wprowadza nowy, odświeżony wizerunek marki i pracodawcy. Dywizją marki jest "We Move Limits".

Nowe EVP (Employee Value Proposition) ma na celu przyciągnięcie utalentowanych pracowników, zainteresowanych rozwojem w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku. Nowy wizerunek  marki Flix jako pracodawcy został stworzony m.in. w oparciu o przeprowadzone badania ankietowe oraz wywiady fokusowe w grupach. 

- W naszym nowym manifeście „We move limits” zawarte jest wszystko, czym jest dla nas Flix: od silnej kultury zespołu i zróżnicowanego środowiska pracy, po nasze skupienie na innowacji i zrównoważonym rozwoju. - mówi Michał Leman, dyrektor firmy na rynku w Polsce, Ukrainie i krajach Bałtyckich.

Flix ma nowy wizerunek firmy jako pracodawcy

Zmiany te można obserwować już od dzisiaj na całkiem przebudowanej stronie karier Flixa oraz w innych kanałach rekrutacyjnych firmy, takich jak LinkedIn, które charakteryzują się nowym wyglądem i sposobem działania, zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym.

W procesie tworzenia nowego wizerunku firmy jako pracodawcy, przeprowadzono łącznie ponad 3000 ankiet wewnętrznych i zewnętrznych oraz przeanalizowano wyniki z ponad dziesięciu grup fokusowych. Wdrożenie i opracowanie projektu nowego wizerunku marki powstało we współpracy z agencją kreatywną z Monachium. Jej nazwy nie podano.

Flix powstał jako technologiczny start-up, założony w 2013 roku w Monachium. Firma zatrudnia ponad 3000 osób o ponad 90 różnych narodowościach na całym świecie. Poszukuje obecnie ponad 200 nowych pracowników m.in. w Warszawie, Monachium, Lizbonie czy São Paulo, ale także z możliwością całkowitej pracy zdalnej.

Dołącz do dyskusji: Flix przedstawia nową strategię employer brandingową. "We Move Limits"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl