SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kultowy fotel IKEA w polskiej odsłonie z okazji 60-lecia firmy

Z okazji 60-lecia obecności w Polsce IKEA wprowadza do sprzedaży nową odsłonę kolekcji mebli Huslia. Jest to limitowana seria produktów, inspirowanych tradycyjnymi łowickimi wzorami, które będzie można jedynie w naszym kraju. To element kampanii, której celem było przybliżenie historii oraz istoty tej długoletniej przyjaźni.

Nowa Kolekcja Huslia ma być ukoronowaniem współpracy IKEA z Polską i jednocześnie dawać klientom możliwość wprowadzenia do polskich domów odrobiny tradycyjnych wzorów, połączonych ze skandynawskim wzornictwem. Podstawą tej serii są rodzinne, lokalne rzemiosło oraz ludowy deseń są podstawą tej serii. Została ona wyprodukowana w 100 proc. w Polsce i będzie dostępna tylko na lokalnym rynku.

Inspiracją przy tworzeniu kolekcji był wzory łowickie. - W mocnych kolorach czerwieni, żółci, błękitu i zieleni odnajdujemy powrót do korzeni, a w motywach florystycznych i barwnych kogutach możemy dostrzec szacunek dla polskiej wsi oraz kunsztu rękodzieła. Płynność kształtów oraz kolorów pozwala na elastyczną pracę z nimi – w przypadku owej kolekcji, projektanci postanowili zaprezentować wzory także na artykułach wyposażenia wnętrz. W produktach Huslia możemy znaleźć również bardzo mocne odniesienie do trendu lat 70-tych, który w przyszłym sezonie będzie silnie widoczny – komentuje Jarosław Pietrzak, lider ds. krajowych kampanii komercyjnych IKEA.

W skład kolekcji wchodzą: ulubiony przez klientów fotel Strandmon wraz z podnóżkiem, mały fotel Strandmon dla dzieci, kultowy dla IKEA stolik Lack, konik Dalarna, papierowe serwetki oraz świeca w szklanym naczyniu.

Wybór produktów nie był przypadkowy – aż 63 proc. wszystkich foteli Strandmon oraz 67 proc. stolików Lack produkowanych jest w kraju nad Wisłą.

Nowa seria produktów to część rocznej kampanii jubileuszowej, w ramach której przygotowanych zostało wiele treści dotyczących historii współpracy, spoty z pracownikami wszystkich spółek z korzeniami IKEA obecnych w Polsce, stacjonarna wystawa w warszawskiej galerii Wola Park oraz jej wirtualna odsłona z udziałem Martina Stankiewicza.

Wszystkie produkty limitowanej serii będą pojawiały w sklepach IKEA oraz na stronie IKEA.pl już w sierpniu 2021 roku.

Dołącz do dyskusji: Kultowy fotel IKEA w polskiej odsłonie z okazji 60-lecia firmy

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dinks
ugly as fck.
odpowiedź
User
Tadek
Gdzie jest stojak na piwo i pilota? Kto to kupi?
odpowiedź
User
ted
Niestety boczne oparcia zabrudzą się szybko.
odpowiedź