SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PŚ w skokach narciarskich w TVN Warner Bros. Discovery. Skórzyński znów w obsłudze reporterskiej

W nadchodzącym sezonie TVN ponownie pokaże niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację o medale mistrzostw świata. W obsłudze reporterskiej ponownie znajdzie się Krzysztof Skórzyński. Jeden ze współprowadzących „Dzień dobry TVN” obsłuży wybrane konkursy.

Na antenie Eurosportu 1 widzowie obejrzą konkursy rozgrywane w Polsce (w naziemnej telewizji cyfrowej transmisje pokaże TVP), a także piątkowe kwalifikacje. Wszystkie transmisje z kanałów telewizyjnych oraz dodatkowe relacje z niedzielnych kwalifikacji i rywalizacji kobiet dostępne będą na żywo, na żądanie i bez reklam w Eurosporcie Extra w Playerze.

- Naszą ambicją jest pokazywanie fascynujących wydarzeń sportowych w najlepszy możliwy sposób. Mamy najbogatszą ofertę sportów zimowych w Polsce, a perłą w koronie naszych zimowych praw są skoki narciarskie. Chcemy, aby sport połączył miliony widzów TVN Warner Bros. Discovery we wspólnym kibicowaniu, dlatego pokażemy niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN, Eurosporcie 1 i w Playerze - powiedziała Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce i członek zarządu TVN Warner Bros. Discovery w Polsce.

Kto obsłuży transmisje?

Podobnie jak w ubiegłym sezonie TVN pokaże większość konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację panów w trakcie mistrzostw świata w Planicy. Konkursy mieszane transmitowane będą w Metrze. Na antenach Eurosportu widzowie zobaczą wszystkie konkursy pokazywane w antenach otwartych, jak również zawody Pucharu Świata rozgrywane w Polsce, piątkowe kwalifikacje, a także większość konkursów kobiet. W Eurosporcie Extra w Playerze dostępne będą wszystkie transmisje z kanałów linearnych, a także – dodatkowo – niedzielne kwalifikacje.

Na antenie TVN oraz w Eurosporcie 1 rywalizację najlepszych skoczków narciarskich świata komentować będzie niezrównany duet Marek Rudziński i Igor Błachut. Reporterem relacjonującym wydarzenia spod skoczni w obu stacjach będzie Kacper Merk, a podczas wybranych konkursów widzowie TVN zobaczą również Krzysztofa Skórzyńskiego. Od końca sierpnia wraz z Małgorzatą Rozenek-Majdan jest on prowadzącym „Dzień dobry TVN”. Podobnie jak w zeszłym roku, chciał on obsługiwać reportersko PŚ. Wymagało to jednak zmian w grafiku porannego programu stacji, dlatego Skórzyński pojawi się tylko przy wybranych konkursach. Pierwszy raz najprawdopodobniej w Ruce w Finlandii. Pierwszą serię konkursową przewidziano tam na sobotę 26 listopada.

W poszczególnych kanałach będą osobne studia towarzyszące transmisjom. W TVN poprowadzą je Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, których stałymi gośćmi będą Magdalena Pałasz i Jakub Kot. Studia Eurosportu prowadzić będą natomiast Paweł Kuwik oraz Michał Korościel, a wśród gości oprócz Magdaleny Pałasz i Jakuba Kota zobaczymy również m.in. Krzysztofa Bieguna i Wojciecha Topora. Podczas zawodów w Wiśle i Zakopanem, a także najważniejszych konkursów, czyli mistrzostw świata i Turnieju Czterech Skoczni studia będą realizowane na miejscu wydarzeń.

W studiach wykorzystywane będą „teleportacje", które widzowie znają m.in. z turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, igrzysk olimpijskich oraz konkursów skoków narciarskich w ubiegłym sezonie. Eksperci w studiu skorzystają z nowego narzędzia do analizowania skoków. Eurosport położy również nacisk na analizę danych historycznych i z trwającego sezonu, dostarczając widzom pełną wiedzę na temat wydarzeń na skoczni.

TVN Warner Bros. Discovery wierzy w potencjał skoków

Z danych Nielsena wynika, że pierwsze osiem konkursów ubiegłorocznego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich na antenie TVN oglądało średnio 2,50 mln osób. Dziesięć transmisji pokazanych w Eurosporcie 1 miało 871 tys. oglądających, a dwa konkursy nadane w TVP1 i TVP Sport miały odpowiednio 2,77 mln i 531 tys. widzów. TVN Warner Bros. Discovery podkreśla w komunikacie, że w trakcie wszystkich weekendowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich transmitujący je TVN był zdecydowanie najchętniej oglądaną anteną w kraju. Z kolei Eurosport 1 był od listopada do marca liderem wśród kanałów sportowych w kraju z aż 32-procentowym udziałem w tej kategorii.

Przed rokiem forma polskich skoczków pozostawiała dużo do życzenia, co mogło negatywnie wpłynąć na wyniki. - Po świetnych wynikach Polaków w Letnim Grand Prix z optymizmem czekamy na 5 miesięcy sportowych emocji, licząc na wysoką dyspozycję naszych zawodników. Klientom TVN Media oferujemy szeroki wachlarz możliwości w zakresie komunikacji marek. Widownia skoków narciarskich na dużej antenie TVN jest relatywnie bardziej rodzinna. W Eurosporcie skoki ogląda widownia męska, szukająca eksperckiego komentarza. Z kolei kroniki skoków emitowane po Sporcie po Faktach oraz w cenionej również przez reklamodawców stacji newsowej TVN24 prezentują informacje o skokach w skrótowej formie, docierając szeroko do grupy komercyjnej - podkreśliła Aleksandra Przeździecka, dyrektor ds. strategii i rozwoju w TVN Media.

- Wszystkich marketerów poszukujących lojalnej i zaangażowanej widowni zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą przygotowaną na sezon skoków. Składa się na nią 57 dni transmisji, niemal 2500 billboardów sponsorskich, wyjątkowy i ekskluzywny break podczas przerwy technicznej w trakcie pierwszej serii konkursowej oraz silna i zróżnicowana kampania digital. Wszystko to daje marketerom wiele touchpointów dedykowanych różnym grupom konsumentów - dodała Aleksandra Przeździecka.

Dołącz do dyskusji: PŚ w skokach narciarskich w TVN Warner Bros. Discovery. Skórzyński znów w obsłudze reporterskiej

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koko
Powiedzenie "kłamstwo nie popłaca" i " kłamstwo ma krótkie nogi" w przypadku Krzysia nie ma zastosowania. Dzięki okłamaniu kolegów trafił do Dzień Dobry. Kariera zbudowana na kłamstwie. Tylko jaki to przykład daje innym?
odpowiedź
User
Duncan
Bardzo dobrze, prawdziwych katolikuw należy chronić, to sul naszej ziemi, ludzie, którzy poprowadzą nas do lepszych czasów.
odpowiedź
User
Seba
TVP powinna mieć całe 2 MUXy z zaznaczeniem że ma się zmieścić i KROPKA.
Kilka kanałów w SD nadawać może np abc i historia, dla dziecka to bez różnicy a czarno biały film nadal taki będzie.
odpowiedź