SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gra nie ma granic" to hasło nowej kampanii PlayStation (wideo)

Sony Interactive Entertainment rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Gra nie ma granic" autorstwa agencji adam&eveDDB. Nawiązuje ona do zbliżającej się premiery nowej konsoli PlayStation 5.

Spot jest metaforą podróży - ma się w niej wyruszać w nową erę rozrywki. Film zaczyna się od sceny na małej łódce na otwartym morzu. Widzimy, jak nasz gracz dostrzega tajemnicze magiczne światło w chmurach na horyzoncie. Rusza w pogoń za hipnotyzującym blaskiem.

Gdy zapuszcza się głębiej w chmurę, dzień zamienia się w noc, a jego łódź zostaje uderzona przez niespodziewany puls niebieskiej energii, powodując, że maszt w niewytłumaczalny sposób wypuszcza liście. Nasz gracz patrzy zdumiony.

Łódź wyłania się z chmury. Kiedy nasz gracz bada otoczenie, zdaje sobie sprawę, że nie jest jedynym, który został tu wezwany: są tam pirackie galeony, łodzie Wikingów, statki kosmiczne i sterowce, które docierają do tego nieznanego miejsca. Samolot odkrywcy przecina niebo i zamiast otwartego oceanu widać magiczną błękitną membranę przeciwdziałającą grawitacji. Kolejny impuls energii jest uwalniany z membrany, gdy nasz gracz zbliża się do krawędzi. Zatrzymuje się z niepokojem, gdy inni czekają na sygnał, co będzie dalej. Patrzą z niecierpliwością. Jego łódź pędzi w kierunku krawędzi z innymi statkami. Jednak zamiast przekraczać krawędź, społeczność podróżników przechodzi przez membranę, przenosząc się do nowego świata poza nią.

- W nowym spocie marki podkreślamy znaczenie marki PlayStation dla nas i dla naszych fanów - mówi Mary Yee, wiceprezes ds. globalnego marketingu.  - Zabieramy widza w podróż samotnego gracza, gdy dołączają do niego inni gracze z jego społeczności, docierając na skraj znanego świata, a następnie dzielnie szarżują razem w nieznane. „The Edge” przemawia do okrzyku rajdowego PlayStation. Uosabia to, kim jesteśmy i za czym się opowiadamy. Zabierzemy naszych fanów w następną podróż, poza granice tego, do czego według nich jest zdolna gra. Będziemy nadal przesuwać granice gry w następnym pokoleniu i poza nim - dodaje.

Kreację kampanii przygotowała agencja adam&eveDDB.

Dołącz do dyskusji: "Gra nie ma granic" to hasło nowej kampanii PlayStation (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojna konsol
jestem fanem playstation, ale nie wiem o czym ta reklama. Ostatnia dobra reklama konsoli to chyba sega genesis z japończykiem krzyczącym SEGA
odpowiedź
User
tryktryk
Tjaaa. Byle ludziska siedzieli i grali... I tyle.
Dorośli ludzie, którzy kiedyś budowali świat, cywilizację, troszczyli o swoich bliskich, teraz są mistrzami pykania w kółko, krzyżyk, kwadracik i trójkącik. A jak wychodzi nowa gra, to są bardziej podekscytowani niżby im się dziecko urodziło.
odpowiedź
User
Tomek
Tjaaa. Byle ludziska siedzieli i grali... I tyle.
Dorośli ludzie, którzy kiedyś budowali świat, cywilizację, troszczyli o swoich bliskich, teraz są mistrzami pykania w kółko, krzyżyk, kwadracik i trójkącik. A jak wychodzi nowa gra, to są bardziej podekscytowani niżby im się dziecko urodziło.

Ale pieprzysz
odpowiedź