SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen wprowadza metadane Gracenote na polski rynek

Należący do firmy Nielsen Gracenote rozszerzył międzynarodowy zasięg metadanych audio i wideo o Polskę. - Wskazując widzom różne seriale oraz wydarzenia sportowe Gracenote umożliwia nadawcom przyciągnięcie jak największej widowni - mówi Raimond van Raamsdonk, dyrektor ds. produktów w Gracenote.

Korzystając z globalnych danych dostarczanych przez Gracenote, polscy nadawcy kontentu wideo, mogą wdrożyć przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, które prezentują następujące informacje: aktualną ramówkę telewizyjną z wyszczególnieniem wszystkich dostępnych opcji oglądania, opisy programów telewizyjnych, filmach i treściach sportowych, wyjaśniające kto w nich występuje, kiedy są emitowane i o czym są, zdjęcia programów ilustrujące rodzaj danych treści oraz znormalizowane metadane i informacje o dostępności obejmujące programy oferowane na żądanie i usługi streamingowe.

- Mając do dyspozycji ok. 200 linearnych kanałów TV oraz szereg globalnych i lokalnych serwisów na żądanie, widzowie w Polsce stoją obecnie przed paradoksem wyboru, jeśli chodzi o ogromną ilość dostępnych treści - mówi Raimond van Raamsdonk, dyrektor ds. produktów w Gracenote.

- Wskazując widzom różne seriale, zarówno te najbardziej popularne wśród sensacyjnych jak np. „Chyłka”, czy najdłużej emitowane jak np. „M jak miłość” oraz kluczowe wydarzenia sportowe, takie jak np. mecze grupowe UEFA Euro 2020, Gracenote umożliwia nadawcom przyciągnięcie jak największej widowni i dostarczanie pozytywnych doświadczeń związanych z użytkowaniem, które wpływają na rozwój ich firm - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Gracenote dostarcza treści i technologie związane z kontentem audio i wideo dla największych marek branży rozrywkowej na świecie. Gracenote tworzy standardy rozpoznawania audio i wideo dzięki bazie danych zawierającej opisy ponad 100 mln utworów, listy programów telewizyjnych dla ponad 85 krajów oraz statystyki obejmujące ponad 70 dyscyplin sportowych i 300 tys. rozgrywek sportowych rocznie. Firma Gracenote ma siedzibę w Emeryville w Kalifornii.

Dołącz do dyskusji: Nielsen wprowadza metadane Gracenote na polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl