SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy

Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.

Joanna PawlakJoanna Pawlak

Joanna Pawlak objęła w Grupie Wirtualna Polska funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży. Poprzednio przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży nadzorowała sprzedaż i realizację celów przychodowych firmy, pozycjonowanie i promocję marki WP.pl oraz produktów Wirtualnej Polski na rynku wydawców internetowych. Wcześniej m.in. była związana z Gemiusem, była dyrektorem marketingu i sprzedaży w TV Puls i kierownikiem marketingu w biurze reklamy TVP, a karierę zaczynała w 1991 roku w agencji McCann Erickson.

>>> Grupa Wirtualna Polska bez zarządu WP, a z Łukaszem Wejchertem

W biurze reklamy Grupy Wirtualna Polska funkcję dyrektora departamentu strategii produktu reklamowego objął Jacek Tryzno (na zdjęciu z lewej). Poprzednio od 1999 roku pracował w Wirtualnej Polsce, ostatnio jako zastępca dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. sprzedaży reklamy.

Filip Hołowczyc w nowym biurze został dyrektorem departamentu kluczowych klientów. Wcześniej dwukrotnie pracował w Grupie o2 - najpierw jako dyrektor biura reklamy, a od 2012 roku jako dyrektor działu agencyjnego i performance. W międzyczasie był dyrektorem zarządzającym działu internetowego w domu mediowym ZenithOptimedia Group.

>>> Grupa Wirtualna Polska zaczyna od przeglądu serwisów i zwolnień. „Chcemy premii za bycie liderem”


Urszula Cabańska (na zdjęciu poniżej z lewej) objęła stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej. Poprzednio pracowała w Grupie o2, najpierw jako dyrektor handlowy, a następnie dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej. Wcześniej była kierownikiem ds. sprzedaży regionalnej w dzienniku „Metro”.

Ewelina Binzer została dyrektorem departamentu e-commerce. Poprzednio przez 9 lat pracowała w Wirtualnej Polsce, ostatnio jako zastępca dyrektora pionu ds. akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych.


Z kolei Jan Buze objął funkcję kierownika działu akcji specjalnych. Podobne stanowisko zajmował ostatnio w Wirtualnej Polsce, w której pracował przez 7 lat.

Dołącz do dyskusji: Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bee
najpierw mówią, ze chcą premii za bycie liderem a potem stawiają ekipę która kompletnie nie ma zachowań liderskich. Taktyka zachowawcza, która raczej nie wróży sukcesu....
odpowiedź
User
menio
edytor tego tekstu to mistrz !
odpowiedź
User
jebac to
Beznadziejne to wszystko...
odpowiedź