SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Przychodni dyrektorem finansowym w 2012 Agency i Feeders Agency

Od lipca Grzegorz Przychodni dołącza do grupy reklamowej agencji Feeders i 2012 Agency w roli CFO.

Zadaniem Przychodniego będzie między innymi będzie wsparcie zarządu w obszarze prowadzenia spółek oraz stworzenia strategii finansowej dla wszystkich podmiotów.

CFO to nowe stanowisko w 2012 Agency i Feeders Agency. Grzegorz Przychodni przejmuje na nim dotychczasowe obowiązki od Leny Stryjewskiej, managing director.

Grzegorz Przychodni ostatnio w 180heartbeats Jung v. Matt

Przychodni do końca czerwca, przez niespełna cztery lata, współpracował z agencją reklamową 180heartbeats Jung v. Matt na stanowisku CFO. Wcześniej  przez kilkanaście lat zarządzał finansami firm z branży reklamowo – mediowej min. spółek należących do McCann WorldGroup będąc jednocześnie członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum Worldwide oraz spółek należących do grupy mediowej IPG Mediabrands.

2012 Agency pracuje dla takich marek jak Żywiec, Warka, Tatra, Heineken i Castorama. Feeders Agency to agencja digital first, która na stałe pracuje dla marek Żywiec, Kotlin, Fixly, Alpro i Cinema City. Agencje tworzą razem grupę reklamową.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Przychodni dyrektorem finansowym w 2012 Agency i Feeders Agency

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
misja, żadnej kobiety na wysokim stanowisku zakończina sukcesem.
odpowiedź