SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency

Luksusowy dom mody Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency o działania komunikacyjne nowej linii perfum. Agencja zmienia także swoją strukturę.

Article

W ramach umowy z Hermés The Icon Agency od lipca 2022 odpowiada za komunikację ekskluzywnej linii zapachów Hermessence, dostępnych wyłączenie w butikach Hermés. Agencja od 2019 stale reprezentuje dom mody w ramach obsługi PR, showoroomu oraz obsługi influencerskiej na rynku polskim.

Zmiany w The Icon Agency

The Icon Agency dokonała także zmian we własnej strukturze. Od lipca 2022 roku Daria Graczykowska awansowała na nowo utworzone stanowisko head of PR i zarządza zespołem zajmującymi się takimi markami jak: Hermés, Bimba y Lola, Zalando czy Dyson.

Oskar Kacprzak, który dołączył do zespołu w lipcu, przejął kierowanie działem projektów. Nastąpiły również zmiany w stukturze innych działów - Julia Lulkowska przejęła zarządzanie działem Influencer marketingu, a Kasia Krukar już kolejny rok kieruje teamem social media, gdzie wraz z zespołem odpowiada za obsługę takich marek jak Zalando (na rynku polskim, czeskim i słowackim) czy Oeparol.

Dołącz do dyskusji: Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl