SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IPG Mediabrands i TikTok będą łączyły marki z twórcami

Agencja mediowa IPG Mediabrands we współpracy z TikTokiem współtworzy serię niestandardowych programów dla swoich klientów, pomagając im w budowaniu obecności na platformie przez współpracę ze społecznością twórców TikToka.

IPG Mediabrands i TikTok wyselekcjonują wspólnie specjalną grupę jakościowych twórców (Creator Collective), którzy będą udzielać praktycznych wskazówek klientom IPG Mediabrands, co sprawi, że tworzone przez marki treści będą powiązane kulturowo, inkluzywne i oddziałujące na społeczność TikToka.

Creator Collective stanowi główny filar trzyletniej, globalnej współpracy pomiędzy IPG Mediabrands i TikTokiem, która koncentruje się na zapewnieniu agencjom i klientom IPG Mediabrands dostępu do wiedzy i szkoleń dotyczących TikToka, możliwości wejścia na rynek, zasobów i najlepszych praktyk, a także możliwości prowadzenia badań i prób.

Współpraca IPG Mediabrands i TikTok

Pierwszym programem z serii będzie "Creator Camps"- kwartalna sesja, podczas której twórcy będą udzielać klientom IPG Mediabrands strategicznych porad i opiniować ich nadchodzące kampanie.

- Jestem niezwykle dumny mogąc ogłosić, że klienci IPG Mediabrands uzyskają teraz unikalny dostęp do ogromnych możliwości contentowych i rozrywkowych TikTok - powiedział Daryl Lee, Global CEO IPG Mediabrands.

Blake Chandlee, prezes global business solutions w TikToku, dodaje: Cieszymy się, że możemy współpracować z IPG Mediabrands i pomagać ich klientom wykorzystywać trendy, tworzyć stały strumień treści, które rezonują z naszą społecznością, a także korzystać z kreatywności i kultury, która sprawia, że TikTok jest tak niesamowitą platformą.  

TikTok i IPG Mediabrands zobowiązały się również do określenia nowych sposobów wspierania różnorodności, sprawiedliwości i integracji na platformie i poza nią. Obie firmy będą współpracować w celu opracowania innowacyjnych, kreatywnych strategii, które przyniosą korzyści organizacjom non-profit i podniosą rangę niedoreprezentowanych społeczności na platformie.

Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands i TikTok będą łączyły marki z twórcami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Co za żenada. Obstawiam, że 2/3 Polaków nie wie nawet ck to jest ten Tiktok, a reszta która wie to ma "beke" z idiotow którzy robią z siebie debili na tym portalu. No, ale takich czasów dożyliśmy. Debilne media dla debili.
odpowiedź